3561
Sök

Inför: Lundträff 09-05-29

2 201 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
Välkommen till Lundträffen

Datum: 29/5

Tid: 20:00

Plats: Media Markt:s parkering
mittemot Rusta

Avtalsvägen 4, Lund

karta: http://kartor.eniro.se/query/what/map/m … arch_word/

Max ligger i närheten för er som vill käka
Och även Wash a Car för er som vill tvätta bilen.

Då vi har tillstånd av Media Markt att låna parkeringen så ber vi om att ingen bränner gummi eller skräpar ner

OBS!! Ligger INTE mitt inne i Lund så ni slipper alla vägbulor mm

OBS 2: DET ÄR FRIVILLIGT

560 Inlägg
24 maj 2009
Bara så ni vet så är det frivilligt. ingen är tvingad tongue hehe

2 201 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
haha.  men jag var tvungen o lägga till det eftersom det blev sånt jävla gnäll förra gången

Hemmapul AB
195 Inlägg
25 maj 2009
alltid nån som ska bråka om en bagatell  hmm

Jag Gasar Tills Det Rasar!!!

Greasemonkey
189 Inlägg
28 maj 2009
kommer de mer folk elr? va där förrförra gången å de va typ 10 bilar så ja stack igen:|

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

www.sideways.nu
136 Inlägg
28 maj 2009
GandalfNilsson skrev:
kommer de mer folk elr? va där förrförra gången å de va typ 10 bilar så ja stack igen:|

Tänker alla så så blir det ju inte många alls när bara de första bilarna har kommit wink

Jag är inte säker på att jag kommer, men allt kan hända.. sitter jag och jobbar över (sitter mitt imot media markt) tittar jag garanterat förbi en sväng men dock med hundbilen.. tongue

2 201 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Barnie79 skrev:
GandalfNilsson skrev:

Tänker alla så så blir det ju inte många alls när bara de första bilarna har kommit wink

Jag är inte säker på att jag kommer, men allt kan hända.. sitter jag och jobbar över (sitter mitt imot media markt) tittar jag garanterat förbi en sväng men dock med hundbilen.. tongue

mycket trevligt. var sitter du då?

kom gärna bort o säg hej  smile

www.sideways.nu
136 Inlägg
29 maj 2009
peter_1976 skrev:
Barnie79 skrev:
GandalfNilsson skrev:

mycket trevligt. var sitter du då?

kom gärna bort o säg hej  smile

Jag sitter inne på HTH köksforum. Men stänger ju 18,00 och måste fara direkt hem efter jobbet idag.
Måste komma igång med saaben och försöka skruva ihop den lite till imorgon. smile

B4m3e
29 maj 2009
Ussh, är de lönt ni kör en sån här träff. Snart är de olika träffar varje dag i veckan i alla städer i skåne. Håll er till dom stora träffarna och försök inte tro ni kan få ihop flera hundra bilar varje helg.
Tors: Lödde
Fre & Lör: Hbg
Thats it!

129 Inlägg
29 maj 2009
Hej varför inte prova det som händer i Hässleholm den 7:de Juni där en massa olika aktiviteter kommer att vara med bland annat Drifting,Konbanekörning,Bilutställning,Ljudutställning de bägge med peoples choice och sen kommer det´att finnas "knallar" med diverse saker som tillhör detta..
Intresserade???

Gå in och anmäl er på www.sideways.nu

Mvh Jocke hlmk

457 Inlägg
29 maj 2009
B4m3e skrev:
Ussh, är de lönt ni kör en sån här träff. Snart är de olika träffar varje dag i veckan i alla städer i skåne. Håll er till dom stora träffarna och försök inte tro ni kan få ihop flera hundra bilar varje helg.
Thats it!

Det kanske finns dem som vill variera lite imellan träffarna och inte åka på samma varje helg
jag tycker det är bra så man kan skifta lite ..  Sen glömde du onsdagar och söndagar alltså

Onsdagar; Meca
Torsdagar: Lödde
Fred & Lörd: Helsingborg
Söndagar: Biltema svågertorp Malmö

sen vet jag att det ibland är drifting och sånt i Hässleholm ibland på söndagar.

www.sideways.nu
136 Inlägg
29 maj 2009
hoteyes skrev:
B4m3e skrev:
Thats it!

Det kanske finns dem som vill variera lite imellan träffarna och inte åka på samma varje helg
jag tycker det är bra så man kan skifta lite ..  Sen glömde du onsdagar och söndagar alltså

Onsdagar; Meca

sen vet jag att det ibland är drifting och sånt i Hässleholm ibland på söndagar.

Ja och på det kan man också nämna och icke förglömma:

Fredagar: Ystad träffen

457 Inlägg
29 maj 2009
Barnie79 skrev:
hoteyes skrev:
B4m3e skrev:
Thats it!

Onsdagar; Meca

HAHA jaa jusst det det finns det ju oxå big_smile det glömde jag men vi tittar förbi ikväll ;D

www.sideways.nu
136 Inlägg
29 maj 2009
hoteyes skrev:
Barnie79 skrev:
hoteyes skrev:

Onsdagar; Meca

HAHA jaa jusst det det finns det ju oxå big_smile det glömde jag men vi tittar förbi ikväll ;D

Ja det är inte lätt att komma ihåg alla... tongue men nu tror jag att de största är med i alla fall smile
Jag kommer inte ikväll som sagt. Måste skynda hem efter jobbet, vet inte hur länge ni brukar vara kvar här dock?

129 Inlägg
29 maj 2009
Ja Driftingen denna gången den 2009-06-07 innehåller mycket annat också som konbanekörning bilutställning,ljudutställning och knallar som står och säljer saker som tillhör "ämnet"..

Välkomna dit..

Mvh

2 201 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
B4m3e skrev:
Thats it!

Trevligt att ni gillar de träffarna istället. om ni kör på dit istället så slipper vi ert gnäll

däremot så har vi asom är där riktigt trevligt

DFFL
9 020 Inlägg
31 maj 2009
peter_1976 skrev:
B4m3e skrev:
Thats it!

Trevligt att ni gillar de träffarna istället. om ni kör på dit istället så slipper vi ert gnäll

däremot så har vi asom är där riktigt trevligt

Alla tre?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök