2961
Sök

Bilköp - Nissan 350z funderingar

S60 T5
14 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
Skriver i Allmänt för det är en del olika funderingar jag har så det passar inte någon annanstans.
Som rubriken lyder så funderar jag på en Nissan 350z. Ni som kör 350, vad tycker ni om era bilar? För- och nackdelar?

Letar också runt efter någon som trimmar 350 men det verkar vara väldigt fattigt med det. It´s Fun var de enda jag hittade och effektökningen blev blygsamma 20 hk. Någon som har erfarenhet av It´s Fun och kan berätta om man märker någon skillnad på bilen efter trimningen.

I'm Bobbin Threadbare, are you my mother?

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
24 maj 2009
Yokas skrev:
Skriver i Allmänt för det är en del olika funderingar jag har så det passar inte någon annanstans.
Som rubriken lyder så funderar jag på en Nissan 350z. Ni som kör 350, vad tycker ni om era bilar? För- och nackdelar?

Letar också runt efter någon som trimmar 350 men det verkar vara väldigt fattigt med det. It´s Fun var de enda jag hittade och effektökningen blev blygsamma 20 hk. Någon som har erfarenhet av It´s Fun och kan berätta om man märker någon skillnad på bilen efter trimningen.

Alltså om du är ute efter trimm till 350Z så är det nästan lättast att hitta i staterna, alternativt Japan. Mer utbud, oftast billigare också.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
24 maj 2009
http://speedfreak.nu/

Där kan du få reda på det mesta! smile

Allt för den där jävla hatten!

Sök