3425
Sök

bilsports nya website.

Avstängd
185 Inlägg
14 april 2006
Trådstartare
måste säga att den nya siten dom lanserade är kanonfin.
väldigt nöjd.
såg att det var folk härifrån som klagade i deras forum. ingen nämnd ingen glömd.
men det är lite fel, då deras är sjukt snygg.

45 Inlägg
14 april 2006
förstår mig inte på dom som gnäller. är väll bara bra att det finns fler sidor som man kan snacka på och visa sin penisförlängare;)

293 Inlägg
14 april 2006
wolfrace skrev:
förstår mig inte på dom som gnäller. är väll bara bra att det finns fler sidor som man kan snacka på och visa sin penisförlängare;)

hahaha big_smile helt rätt ! wink

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Avstängd
185 Inlägg
14 april 2006
Trådstartare
wolfrace skrev:

dagens sanning! helt klart. kan väl säga att den som la gnällandet sjönk i mina ögon, då jag inte trodde att vederbörande skulle kritisera såpass mycket på saker som är helt ovidkommande.

3 113 Inlägg
14 april 2006
haha.. om man inte gillar sidan - varför bli medlem? tongue

jag tycker dock att sidan är helt ok men..
   jag trivs bäst här - här som det är lugnt och skönt... och lukta på bilarna big_smile

Semper Fi

1 231 Inlägg
14 april 2006
Det var väl inte direkt om hur fin sidan är utan att dom ha "snott" i princip allt härifrån.

Visst är det inget olagligt att göra så, men jag tycker det är dålig stil. Hitta på något eget.

Men lite konkurrens skadar aldrig, får hoppas att detta bara sporrar chrizz att jobba ännu hårdare.

Mitt projekt: Evo III

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
14 april 2006
Håller med om att det är ett plagiat. Med tanke på att bilsport är så stora och har så pass mycket mer resurser än vad som finns här borde de kunna komma med ett eget koncept men de har väll ställt sig frågan varför skapa ett eget när man kan plagiera ett vinande.

Avstängd
185 Inlägg
14 april 2006
Trådstartare
plagiat? inte ne chans. det är ju så långt ifrån som det kan vara..
dels design,databas,html,bilder,grafik, etc etc etc. allt är långt ifrån ett plagiat.

Administratör
11 960 Inlägg
14 april 2006
bmw750, hur var det. Du är inte välkommen här på garaget. Ovanstående är därmed (igen) avstängd. (frie_wizard).

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök