2492
Sök

Hyra fordon till studenten

10 Inlägg
14 april 2006
Trådstartare
Hej hej

Jag är en 18-årig kille som kommer att ta studenten nu till sommaren. I min ort på studentdagen brukar studenterna åka något slags fordon från studentparken till sitt hem. Så jag undrar om det finns någon möjlighet att hyra en tuff, gärna stor bil (dock allt som sticker ut av intresse)? Den aktuella dagen skulle då vara den 16 Juni. Fall detta skulle kunna vara möjligt får du gärna komma med ett prisförslag, förutom det så bjuder jag även på studentmat!

Jag bor i Mariestad, skickar med en karta så du kan se exakt vart det ligger.
Adress: Länk

Skriv och länka bild på vad du har att erjbuda här i tråden, samt prisförslag och hur jag kontaktar dig.

MVH Fredrik Sjöholm

911 Inlägg
14 april 2006
checka. www.exclusivecars.se
dom har nya mustang cabben smile

pic up the phone, wazzzaaa

Evolution
1 627 Inlägg
14 april 2006
zortep skrev:
checka. www.exclusivecars.se
dom har nya mustang cabben smile

antingen mustangen eller hummer h2 skulle jag hyra till det om man vill slå på stort

Fäll ner pungen och landa

1 417 Inlägg
14 april 2006
Finns nått företag som hyr ut en H2-limo. med plats för 12 pers. Kostar iofs typ 2k för att ens dyka upp, sen runt tusenlappen i timmen. Men fan vad det vore värt det big_smile Går man ihop några blir det ju inte så jävla blodigt.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
14 april 2006
finns även monster truck h2-limo den kostar dock ännu mer wink

Bmw E36
304 Inlägg
14 april 2006
Någon som vet om det finns några liknande närmare Umeå?

911 Inlägg
14 april 2006
MeloveGolf skrev:
finns även monster truck h2-limo den kostar dock ännu mer wink

Yepp och den ska jag åka i nästa månad big_smile syrran ska gifta sig  och dom har fixat en sådann smile
när föraren öppnar dörren ska det komma ut rök och laser skiten ska vara på med hög musik big_smile
Senast redigerat av zortep (15 april 2006)

pic up the phone, wazzzaaa

10 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
Hmm aa H2 vore grymt att åka. Mailade han här på garaget.org som har en H2 tyvärr skulle han åka till USA hmm. Vore fint fall det var någon/något företag eller liknande som låg i Västra Götaland så det inte blir dyrare än 4-5000.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
15 april 2006
Gå in på www.studentbil.se kan vara studetbilen.se också där kan du välja å vraka...

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Sök