Med risk för att väcka en sovande björn. Gör som jag, ta bort allt vad ljuddämpare heter på originalsystemet så ska du få höra på ljud! Låter mulligt och kostar lite. Bara till att göra så på höken! ;P
Med risk för att väcka en sovande björn. Gör som jag, ta bort allt vad ljuddämpare heter på originalsystemet så ska du få höra på ljud! Låter mulligt och kostar lite. Bara till att göra så på höken! ;P
Faktiskt är det enda alternativet för mig. En av hökens signum är ju loudmouth catback-systemet så jag kan ju inte byta ut det (för då blir den ju en vanlig Trans Am.) Däremot funderar jag på att byta ut till SLP's headers, samt byta rör under till catbacken. ...finns risk att en å annan ljuddämpare försvinner i operationen också!
Ångrar inte för en sekund att jag tog bort ljuddämparen... får världens flin varje gång jag startar upp den
Ang. headers så finns det bara ett alternativ: QTP. Läs runt på LS1tech så kommer du att förstå varför. Om det inte vore för att det dyker upp en massa annat skit man måste fixa med på bilen så hade jag haft sånna igår... Ang ljudet så kommer headersarna (hur fan böjer man ordet?) inte ge något annorlunda ljud, att fimpa kattarna däremot gör det