Har letat runt ett tag nu och försökt hitta I know what you did last summer på Dvd någonstans. Både nytt och begagnat. Men den verkar ha utgått ur dom flestas sortiment och hittar inget på typ Tradera. Det är den första utav dom tre filmerna jag söker. Dom andra har jag hitta. Kan även tänka mig att köpa av någon här ifall någon skulle ha den i bra skick.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Jag kollade där förut men trodde att det inte var första eftersom det står ett annat årtal på den, står 1999 då tvåan släpptes, första kom 1997. Men det är nog rätt ändå då.
Iallafall så hittade jag ett ställe som sålde hela triologin så jag köpte den, va slut på Cdon.se när jag kollade så jag trodde att den också var svår o få tag på.
Men tack för hjälpen, denna tråden kan låsas ifall någon vill de!
Jag kollade där förut men trodde att det inte var första eftersom det står ett annat årtal på den, står 1999 då tvåan släpptes, första kom 1997. Men det är nog rätt ändå då.
Iallafall så hittade jag ett ställe som sålde hela triologin så jag köpte den, va slut på Cdon.se när jag kollade så jag trodde att den också var svår o få tag på.
Men tack för hjälpen, denna tråden kan låsas ifall någon vill de!
Det verkar vara lite olika beroende på var man läser, ibland heter den I know what you did last summer 3 och ibland I'll always know what you did last summer.