3536
Sök

Var på Elmia idag, undrar om "Team Insane " har någon hemsida?

19 Inlägg
14 april 2006
Trådstartare
Va på elmia idag, deras Toyota Supror ha dunder fräsha. Undar om dom har någon hemsida?

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
14 april 2006
Tror att det är dem du menar

www.teaminsaneracing.com

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

557 Inlägg
14 april 2006
Var också där, är sjukt trött nu. Måste bara säga att det var sjukt kul. Dock lite väl långt att åka men fy fan vilka bilar man såg smile Det första man ser när man kmr in är en Ferrari Enzo.. Säger bara till er som funderat på att åka dit... GÖR DET! big_smile

Detta kanske är den enda chansen att se en Enzo in real life smile

BTW: Den där jäveln med sina Mini Coopers och sin EVO 9 var fan helt sjuk big_smile snacka om att han visste vad fan han sysslade med :p

mkt lyckad mässa smile

//Jerry

19 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
SnuttisPuppan skrev:
Tror att det är dem du menar

www.teaminsaneracing.com

Ja det var helt rätt sida, Tack så mycket!

19 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
Fimpha skrev:
Var också där, är sjukt trött nu. Måste bara säga att det var sjukt kul. Dock lite väl långt att åka men fy fan vilka bilar man såg smile Det första man ser när man kmr in är en Ferrari Enzo.. Säger bara till er som funderat på att åka dit... GÖR DET! big_smile

BTW: Den där jäveln med sina Mini Coopers och sin EVO 9 var fan helt sjuk big_smile snacka om att han visste vad fan han sysslade med :p

mkt lyckad mässa smile

Ja jag tror jag slängde ett öga på dem:P Ja Enzon va riktigt fet, men dem flesta bilarna va feta!
Missade dock Deamon's supra:(

107 Inlägg
15 april 2006
k4lib3r skrev:
Fimpha skrev:

mkt lyckad mässa smile

Ja jag tror jag slängde ett öga på dem:P Ja Enzon va riktigt fet, men dem flesta bilarna va feta!
Missade dock Deamon's supra:(

ja missa också deamon supran, fan ja va påväg dit men sen va de nå anna som locka och ja glömmde den:(  men det va ju värt å åkja dit  big_smile

mer bas en gas :)

Maizer
15 april 2006
Nån som har bilder på insanes brudar? big_smile

Sök