vad är det för typ av kändisar som kommer, någon som vet några namn eller så? en som borde komma är ju jay leno men kan ju undra om han har tid.. jag kommer lätt hänga på en bit
Jag kommer åka över med en polare för att se starten i London, fixat presspass:) samt gå på festen i stockholm den 3e på Cafe Opera:) Mycket bilder kommer det att bli.
Nån som har koll på ungefär när de passerar stockholm? vill ju inte stå och vänta längs E4:an hela dan...då blir man väl bara upplockad av snuten för liftning eller så!
Inte hänt så mycket på sistone i denna tråden? What's the status?
Men antar att de flesta lär åka E6 upp till Helsingborg och sen köra E4 mot Stockholm eller? (Förutsatt att de åker över Öresundsbron vilket jag antar att dom gör.)
hoppas jag verkligen dom kommer köra. jag kommer stå på Okq8 vid Glumslöv finns rätt bra med parkeringar + dom som kör förbi där ser man rätt länge + nära och bra till kios/restaurang om man e trött på kolla bilar på motorväg ;p
Jag kommer åka över med en polare för att se starten i London, fixat presspass:) samt gå på festen i stockholm den 3e på Cafe Opera:) Mycket bilder kommer det att bli.
Kommer ta nått så in i helvette me bilder. Vilken bil de blir får vi se. Tyvärr äger ja inget körkort.. Men vem vet? Kanske Colten på 250 häst och 1000kg
What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!
Ja nu har man ju kollat upp... 2 stycken Ferrari 458 Italia ska deltaga.. D.v.s. den sprillans nya F430 ersättaren ^^, Dessutom är de bekräftat att Tony Hawk ska deltaga! Längtar satan i de!
What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!