3417
Sök

Per-inge Kruses VOLVO S40 -The One -

258 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare

608 Inlägg
15 april 2006
ja inte kommer det en likadan emot på vägen när han åkar med den där inte! jävligt snyggt och speciellt utseende! smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

258 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
den här bilen får sveriges vägar å se fina utt big_smile
den e så het lätt snyggaste s40 jag sett big_smile man borde vara ganska stålt att äga den här bilen måste man säga wink big_smile

608 Inlägg
15 april 2006
SIGGE_C70R skrev:
den här bilen får sveriges vägar å se fina utt big_smile
den e så het lätt snyggaste s40 jag sett big_smile man borde vara ganska stålt att äga den här bilen måste man säga wink big_smile

jepp! du har så rätt! cool

old volkswagens never die,they just get lower:D

BMW Power
2 362 Inlägg
15 april 2006
om han nu ens kör den på vägarna.. det hoppas jag allt..

BMW, bogsering med wire :/

34 Inlägg
15 april 2006
Njaa, lacken var ingen höjdare, fälgarna skulle passa bättre till en svart SUV.. Kjolpaketet, njaa, för brett tongue

"Ijenkligen"
786 Inlägg
15 april 2006
fyy fan va fet!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Fisketokig
2 997 Inlägg
15 april 2006
fräck lack men huven är förstörd ju hmm

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

258 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
Jag tycker bara den e för fett allså
finns inga nack delar på den här bilen allså om nån säger nackdelar på dena bil så har han/hon ingen smak allså big_smile

24 Inlägg
15 april 2006
Grymt snygg bil!

//Rostis

Skoda Octavia RS Combi

9 108 Inlägg
17 april 2006
Japp den var ruskigt grym att beskåda!! Imponerade att den byggts på bara fem veckor. Pratade med Per-Inge lite snabbt och dom hade tydligen haft stora problem med lambo-tanklocket smile En jäkligt skön detalj!

Det enda jag ogillade var fälgarna och den gröna färgen på ljudbygget! Annars en störtskön bil

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
17 april 2006
smaken är ju som baken = delad.. haha tongue nä men visst var den skit fin å allt men jag gillade inte lacken sådär jätte mycke..... lite fr mycket.. blir för stirrigt
men i övrigt skitfin

Team Insane Racing

284 Inlägg
17 april 2006
Håller med MilleN där om fälgarna...känns inte riktigt som de passar in...skulle vart de som han "ghostrider" har, Vad nu de heter? dem hade iaf vart coola tycker ja. förövrigt så är denna s40 den fräschaste jag skådat!!

You don't need a reason to help people.

41 Inlägg
17 april 2006
Men VAD säger besiktningen big_smile

wink

137 Inlägg
18 april 2006
De använde ju plastfolie när du lackade bilen, är inte säker, stod bredvid när han snackade med nån snubbe på elmia. Så de kunde inte bestäma mönstret vet jag iallafall.
Tycker bilens kaross var lite för bred mot vad fälgarna var, de kunde vara jämna med karossen.

1 741 Inlägg
18 april 2006
riktigt grym
,men håller med om att fälgarna inte riktigt passade..
och fy fanken vilket jobb med lacken!

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

KAM
46 Inlägg
18 april 2006
Hej på er
Tack för era kommentarer och åsikter, lite svar
Bilen körs på vägarna och skall så göras...:-) dock lite bekymmer med 20" men det skall vi ordna snart sen så att fälgarna är smala, vi fick dem i onsdags innan mässan, med fel ET, har inte råd eller möjlighet att ändra på det så det får vara, lacken i bagagen har min son på 3½ år valt och det tillägnar jag honom, är stolt över att han har velat hjälpa pappa, övrigt lack mönster är skapat med plastfolie för att skapa mönster, normalt gört man detta på små ytor, vi gjorde det på hela bilen..... tack en en gång ni som röstade och var frame och pratade,

"En glänsande bil är ren bil"

Sök