Hej tänkte bara kolla om jag har fattat rätt, kan man tex spruta skum på på sin nuvarande front och sen forma de och sen på med glasfiber för att få ett bra kjolpaket?
Det kan bli ostablit och få sprickor när du har polyester och glasfiber mot absplast.. Dock kan du göra och forma och sen be någon duktig typ båt/plast nisse att gjuta av den, så slipper den bli så förbaskat tung också!
Funkar utmärkt, men som tidigare nämnt blir det ganska tungt, men & andra sidan är det stylingbiten man är ute efter & inte performance så kan ju några extra kilon kvitta=) Lycka till! Alex
Länken jag skickade till dig med mitt projekt (finns här igen: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1653832/), där kan du ju kolla lite hur man kan göra Dock inte gjort utav ett proffs, utan nybörjare jag med
Har hållit på med mitt sen i oktober eller nått förra året och har lite småjobb kvar, jag har bara gjort det när jag kännt för det i stortsett:P blir bra som fan, träligt som fan på slutet, men jävligt kul i början!
Har hållit på med mitt sen i oktober eller nått förra året och har lite småjobb kvar, jag har bara gjort det när jag kännt för det i stortsett:P blir bra som fan, träligt som fan på slutet, men jävligt kul i början!
Mvh
Men om man jobbar riktigt aktivt och lägger varenda ledig stund och har infraröd spackeltorkarsak (kommer inte på vad den heter ) så tar det nog inte mycket mer än 2 veckor