2845
Sök

Film: Ken Block är tillbaka

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
1 juni 2009
#21
Sketstopp24v skrev:
fyy fan vad säker han e smile sjukt bra gjord video oxå smile

Ken Block e fanken kung big_smile
Block e grym på tvären men han får fan i mig stryk av Travis pastrana när de gäller riktigt rally nu för tiden big_smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

MitsuNörd
880 Inlägg
1 juni 2009
#23
Så himla sköna videos han gör !
I denna ser man verkligen att det inte bara är att öva några timmar å göra samma sak även om han tränat och det är omtagningar.

Ser fram emot mot Gymkhana 3 eller i snö backen 2

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Kokar ris
923 Inlägg
1 juni 2009
#24
fan va jag satt o gapande vid 3:09 smile

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

744 Inlägg
1 juni 2009
#25
Grymmaste killen! big_smile

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
1 juni 2009
#26
Fyy fan va dom showar till det. Men köra kan han ju ganska duktigt bra iaf. big_smile

Whine whine!

Random Hero
4 047 Inlägg
1 juni 2009
#27
haha 4:42 har han paintball klet på rutan, när han går ur den kurvan är bilen helt ren tongue de kunde dom gjort snyggare, även om han åkte rundan 100 ggr tongue snyggt gjort iaf big_smile

Dog food lid. Backwards

Bonntrimmare
620 Inlägg
2 juni 2009
#28
haha fan grymm han är får hoppas att inte någon miljömupp ser filmen dom lär ju bli upprörda av all kvicksilver som frigörs med dom krossade lysrören tongue

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

Mollllgan
2 juni 2009
#29
Kontroll har han iaf;)
Sjukt duktig

4 001 Inlägg
2 juni 2009
#30
The_Mechanic skrev:
Sketstopp24v skrev:
fyy fan vad säker han e smile sjukt bra gjord video oxå smile

Ken Block e fanken kung big_smile
Block e grym på tvären men han får fan i mig stryk av Travis pastrana när de gäller riktigt rally nu för tiden big_smile
inte bara av Pastrana (som inte är så vass han heller om man ser utanför Nordamerika), han skulle inte komma i topp 10 om han körde en WRC-tävling.
Videon är snyggt gjord men Ken Blocks körning imponerar inte på mig.

Edit: han är bättre på drifting & stuntkörning än vad han är i rally
Senast redigerat av kolvas (2 juni 2009)

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
2 juni 2009
#31
visst är han grym men när det gäller utan 20 omtagningar, vem är då säkrast tongue
De där skulle man ju klara av själv med den bilen. så jävla impad är jag inte.

Snygg film iaf:)


Refined
1 770 Inlägg
2 juni 2009
#32
Orka med alla avundsjuka fjollar som tror dom e bäst på allt när dom skriver i ett forum....

239 Inlägg
2 juni 2009
#33
pattilatti2 skrev:
visst är han grym men när det gäller utan 20 omtagningar, vem är då säkrast tongue
De där skulle man ju klara av själv med den bilen. så jävla impad är jag inte.

Snygg film iaf:)
Du är nog ärligt talat riktigt slut som artist..
Även om du fått 100 försök så hade du inte klarat nåt av det han gjorde. Förutom kanske en
vanlig bresladd...

Eller detta är vardagskörning för dig i din überfeta "stealth" Opel??

fotointresserad
2 307 Inlägg
2 juni 2009
#34
Haha måste säga att jag tycker att det är kul att se folk som skriver att de klarar av det där själv och att det inte är något speciellt bara för att det har varit flera tagningar.. Killen är ju helt klart grym på att köra, något annat finns inte att säga!

Det är ju inte direkt någon hemmafilm som är filmad med en enda kamera i en skakig hand precis. Omtagningar är ju ett måste för att inte få med alla kameror i bakgrunden och för att få vinklarna att stämma, precis som i en långfilm.

Jag blev iaf, återigen, riktigt imponerad av honom. Höll andan lite där när han kom ut ur en hangar och drog på tvären mot kajkanten, han lirar ju inte på många centimetrar ändå känns det som.
Senast redigerat av Norde (2 juni 2009)


Majestas
1 319 Inlägg
2 juni 2009
#35
Det Absolut Bästa Jag Någonsin Sett..

Oh My Fu***** God

Team VeboTrim

406 Inlägg
2 juni 2009
#36
Grymt som fan! MEN jag gillar förra filmen bättre, den subarun lät bra mkt goare med smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

26 Inlägg
2 juni 2009
#37
fan de e ju som ja fast lite anorlunda:lol:

nä han e fan sjuk på att köra!!!

terazzi
2 juni 2009
#38
Ken Block e kung big_smile
Äntligen kom tvåan wink nån som såg trailern på tvåan innan denna kom?

Ni som säger ni kan köra lika bra som han, ja jo tjena sure.. d tror jag ICKE!!
Senast redigerat av terazzi (2 juni 2009)

Sideways.nu
873 Inlägg
2 juni 2009
Trådstartare
#39
För er som säger, "sådär kan jag med göra", "ääh det var väl inget", "flera omtagningar ju"... Kolla på denna istället då och se vad dom som åker med honom säger!


www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

221 Inlägg
2 juni 2009
#40
Dom få här som inte lyfter honom till himlen här har inte sagt att dom kan göra det bättre själva! Utan bara att han är inte så vass i Rally internationellt sett. Helvete vad ni är larviga! Coolt stunt/show men visar inte myckat om han är bra i Rally.

FluGan: Men vad är det för fjollor som åker med han då!? Design folk och det säger väl allt?
Senast redigerat av Joel89 (2 juni 2009)


Sök