Är riktigt sugen på det spelet, skulle dock aldrig tänka tanken till att betala så mycket för ett spel. Så ska avvakta tills det blir kommer ut nått begagnat
Jag tror det blir kung. Dom har ju bevisat att Forza är en riktigt simulator. Och nu med uppdaterad grafik samt lite bättre fysikmotor tror jag det blir en riktigt hitt!
aa, och över 400 bilar och 50 olika tillverkare. Hoppas dem fått med mer än en Saab och en Volvo. Lite mer vanliga bilar hade varit kul. Börjar bli tröttsamt med massa Evos och imprezor i olika generationer.
Hur mycket kommer det kosta då? Har inte sett det men skulle tro runt 700:- Kommer köpa det samma dag som det kommer ut
Priset ligger nog nånstans där. Jag skulle aldrig tänka tanken att betala så mycket för ett spel så därför avaktar jag Spelet ser sjukt grymt ut Jag är verkligen ingen spelfantast men detta verkar häftigt
Det har blivit bekräftat att Saab 9-3 Turbo X ska vara med i spelet
Yeehouhh! Fett Nice!
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Wow 2 svenskar bilar,! Menar det finns ju en hel del svenska bilar tex ifrån volvo och saab som dom kan lägga in. fattar inte varför dom inte gör det,
tror tyvärr att dem inte är så populära i övriga världen. Men att stoppa in samtliga Civics, Evosar, Imprezor å SKylines i alla bilspel går bra. Inget ont om dem men dem är fan med överallt. Hade varit kul men något annorlunda ibland. Dock verkar Forza 3 ha lite annat nu som SUVar, BMW M5, 1-serie, Citroen C4, Ford Fiesta med mera