3519
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
9 augusti 2009
Tycker vi ska sätta upp en stege eller nått så det blir lite mer action på de öhm... sömniga söndagskvällarna.

Träff på Biltema + crusing genom stan ner till platsen vi valt och sen kör vi stege med tre eller fyra olika klasser, bara på skoj, men för att det ska bli lite mer action.

Vad säger ni?

314 Inlägg
10 augusti 2009
PointMan skrev:
Tycker vi ska sätta upp en stege eller nått så det blir lite mer action på de öhm... sömniga söndagskvällarna.

Träff på Biltema + crusing genom stan ner till platsen vi valt och sen kör vi stege med tre eller fyra olika klasser, bara på skoj, men för att det ska bli lite mer action.

Vad säger ni?

tycker att det låter som en bra idé eftersom där nästan aldrig kör någon på dessa träffar.

Igår var det bara 4 VSR bilar plus nån till som körde, om man inte räknar in motorcyklarna (som för övrigt körde som idioter) !!!! Det är bara idiotiskt att köra så bland folk!! Det ska inte mycket till för att det ska hända en fruktansvärd olycka!!

Hoppas nån kan dra igång en stege eller nåt liknande och att folk kör lite smartare!!!

1 120 Inlägg
10 augusti 2009
ni måste ju sköta er ;P

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Lastbilschaufför
80 Inlägg
10 augusti 2009
Det tråkiga är att dom står 2-3 meter ut i gatan, är i vägen, flyttar inte sig och verkar inte tänka på varken sin egen eller andras säkerhet.
Det är detta betéendet som förstör våra träffar. Som gör att normalt funtade mäniskor slutar komma.

Och att burna bland parkerade bilar och mäniskor är bara idiotiskt. Det fins små stenar överallt.

1 827 Inlägg
10 augusti 2009
SniZa skrev:
PointMan skrev:

Vad säger ni?

tycker att det låter som en bra idé eftersom där nästan aldrig kör någon på dessa träffar.

Igår var det bara 4 VSR bilar plus nån till som körde, om man inte räknar in motorcyklarna (som för övrigt körde som idioter) !!!! Det är bara idiotiskt att köra så bland folk!! Det ska inte mycket till för att det ska hända en fruktansvärd olycka!!

Hoppas nån kan dra igång en stege eller nåt liknande och att folk kör lite smartare!!!

Efter att ni stack blev det ganska mycket körning faktiskt...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

629 Inlägg
10 augusti 2009
Lite bilder --> HÄR <---

239 Inlägg
10 augusti 2009
JimRS skrev:
Det tråkiga är att dom står 2-3 meter ut i gatan, är i vägen, flyttar inte sig och verkar inte tänka på varken sin egen eller andras säkerhet.
Det är detta betéendet som förstör våra träffar. Som gör att normalt funtade mäniskor slutar komma.

Och att burna bland parkerade bilar och mäniskor är bara idiotiskt. Det fins små stenar överallt.

Där har ni anledningen till att jag sluta komma iaf..

1 067 Inlägg
11 augusti 2009
Bullet--- skrev:
själv tycker jag en motorcykel inte gör lika stor skada som om en bil skulle burna mitt bland folket, vilket det faktiskt förekom igår. men cruising kan vara kul,big_smile kunde varit kul att få ihop ett stort gäng bilar men oftast drar det till sig en hel drös människor, en del idioter osså.sad

En bil som burnar rör sig inte speciellt fort jämfört när motorcyklarna kommer förbi på bakhjulet mot trafiken i runt 150km/h...En motorcyke hade kapat benen på hur många som helst om de hade lagt sig i den hastigheten!
Sen till er som är så himla rädda för stenarskott förstår jag inte hur ni kan parkera utmed vägen där vi kör! ställ er på parkeringen som mångfalden gör! Man skjuter liksom lika många stenskott när man racar som när man burnar i alla fall de bilar som har svårt att få fäste i starten!

ni slipper mig i fortsättningen i alla fall big_smile byebye

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
11 augusti 2009
Låter som det är dags att hitta någon annanstans att köra till då... när folk slutar komma för att massa idioter är där och stör (vet precis vem/vad ni menar, tror inte jag behöver skriva det här), då är det dags att hitta något nytt ställe.

Lastbilschaufför
80 Inlägg
11 augusti 2009
RobinS2 skrev:
Sen till er som är så himla rädda för stenarskott förstår jag inte hur ni kan parkera utmed vägen där vi kör! ställ er på parkeringen som mångfalden gör! Man skjuter liksom lika många stenskott när man racar som när man burnar i alla fall de bilar som har svårt att få fäste i starten!

Jag parkerar på parkeringen och det var burnandet på parkeringen som jag syftade på i första hand.
Och det är INTE dig jag syftade på i heller. Det är tråkigt om du oxå slutar komma.

PointMan skrev:
Låter som det är dags att hitta någon annanstans att köra till då... när folk slutar komma för att massa idioter är där och stör (vet precis vem/vad ni menar, tror inte jag behöver skriva det här), då är det dags att hitta något nytt ställe.

Jag hoppas Inte att det blir nödvändigt.

1 067 Inlägg
11 augusti 2009
JimRS skrev:
RobinS2 skrev:

Jag parkerar på parkeringen och det var burnandet på parkeringen som jag syftade på i första hand.
Och det är INTE dig jag syftade på i heller. Det är tråkigt om du oxå slutar komma.

PointMan skrev:

okej då blev det ett missförstånd där..men denna träffen måste verkligen styras upp! hoppas någon tar tag i det. ciao

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

Drift junkie!!
276 Inlägg
11 augusti 2009
kom förbi med mitt V8 monster till lastbil i söndags smile

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala

622 Inlägg
12 augusti 2009
RobinS2 skrev:
JimRS skrev:
RobinS2 skrev:

PointMan skrev:

okej då blev det ett missförstånd där..men denna träffen måste verkligen styras upp! hoppas någon tar tag i det. ciao

SEriöst, vi har varit där hela sommaren snart... och det står kanske minst 30-40 människor där, och ingen har blivit träffad av dem här stenskotten ni snackar om.... parkera bilen på Parkeringen eller ta konsekvenserna, är du mogen nog att ta körkort, då kanske man är mogen nog att parkera sin bil på säkert ställe.... eller så har ni verkligen ingenting att snacka om och det mina vänner är löjligt inte träffen, den funkar hur bra som helst..sluta gnäll o klaga utan ha kul istället....

Plus ni kommer väl dit för att se andra burna och köra, ev. göra det själva... annars kan ni ta en fika på stan och parkera bilen säkert på P-huset ANNA! och gnälla hur mycket ni vill...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

314 Inlägg
12 augusti 2009
Dags att alla slutar gnälla nu (ja, det var nog jag som drog igång allt gnäll) !! Men ärligt! Ni som är rädda för stenskott, ställ er på parkeringen!! Ni som ska burna, gör det ute på vägen och inte inne på parkeringen!! Alla som ska köra motorcykel, KOM INTE I 150 PÅ BAKHJULET MOT FOLKSAMLINGEN!!! Tänker alla som e där mer än på sig själv så kommer det bli bra!! Hoppas alla kan dra sitt strå till stacken nu så vi kan ha många lyckade träffar framöver smile Jag hoppas att det blir lite mer körning bara smile

314 Inlägg
12 augusti 2009
Sen var det nån som skrev att det blev mycket körning när vi hade stuckit sist? Varför var det så? Varför kan inte alla köra direkt? Vi e inte så jävla överlägsna om det är det ni e rädda för.. tongue Jag får också pisk då och då!! Tro mig tongue hehe.. Nä men jag förstår inte varför man ska stå och glo en timme först innan man börjar köra? Snacka av er på Biltemas parkering istället wink ..... Jag vill inte bara möta VSR bilar... Det har jag gjort så många gånger förr wink

514 Inlägg
12 augusti 2009
SniZa skrev:
Sen var det nån som skrev att det blev mycket körning när vi hade stuckit sist? Varför var det så? Varför kan inte alla köra direkt? Vi e inte så jävla överlägsna om det är det ni e rädda för.. tongue Jag får också pisk då och då!! Tro mig tongue hehe.. Nä men jag förstår inte varför man ska stå och glo en timme först innan man börjar köra? Snacka av er på Biltemas parkering istället wink ..... Jag vill inte bara möta VSR bilar... Det har jag gjort så många gånger förr wink

Jag kan piska dig:)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/78584/735440_a0hasu.jpg
Senast redigerat av DeFlo (12 augusti 2009)

BMW = Bil Med Wasakredit

314 Inlägg
12 augusti 2009
Det låter underbart!!! tongue

629 Inlägg
12 augusti 2009
Så nu är alla bilder upp efter lite om och men smile ---->HÄR<----

480 Inlägg
12 augusti 2009
SniZa skrev:

jag är aldrig svår smile

251 Inlägg
16 augusti 2009
Då var det söndag igen med ett strålande värder.. skulle bara så hur många som e intresserade av träffen idag, jag vet det är vallåkra men det slutade vid kl 3 tiden så:) Mvh Henke

Sök