3038
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
Hej
Vem vill ta över och vårda denna träffen, jag känner att jag inte har den tid som egentligen behövs för att göra detta bra
och som ni kanske märkt så har jag inte varit där själv på väldigt länge och vet inte när jag kommer kunna ta tag i och verkligen göra detta till en bra träff igen.
Så jag lämnar gärna över denna till någon duktig och brinnande eldsjälv att fortsätta vårda Malmöträffen, och göra den ännu bättre!

111 Inlägg
24 augusti 2009
Undra hur lång tid träffen vid Biltema kommer hålla på framöver?
Någon som vet om den slutar sista datumet i augusti/september eller bara när det inte är fler bilar som kommer dit längre? Tacksam för svar eftersom jag kommer kunna vara med igen från och med 27 september.
Senast redigerat av StalkerK (24 augusti 2009)

622 Inlägg
25 augusti 2009
Så länge folk skriver jag kommer, så fortsätter det antar jag....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

480 Inlägg
25 augusti 2009
BlackEagle skrev:
Medde skrev:
BlackEagle skrev:
Klart det blir smile

okej ska du dit ikv??smile

YES big_smile

hahhaah:D

183 Inlägg
25 augusti 2009
eX3Me skrev:
Hej
Vem vill ta över och vårda denna träffen, jag känner att jag inte har den tid som egentligen behövs för att göra detta bra
och som ni kanske märkt så har jag inte varit där själv på väldigt länge och vet inte när jag kommer kunna ta tag i och verkligen göra detta till en bra träff igen.
Så jag lämnar gärna över denna till någon duktig och brinnande eldsjälv att fortsätta vårda Malmöträffen, och göra den ännu bättre!

tråkigt att du lämnar oss:(

1 827 Inlägg
25 augusti 2009
eX3Me skrev:
Hej

Det verkar ju funka helt OK faktiskt... Ryktet är ju igång och bara det kommer bilar så lever träffen?

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
25 augusti 2009
Trådstartare
Medde skrev:
eX3Me skrev:
Hej

Medde: Jag lämnar inte er, men då min BMW är avställd för totalt ombyggnad, den är för tillfället helt nerplockad, samt att jag precis håller på att avsluta min skillsmässa, samt försöker sälja ett hus som måste färdigställas, så räcker inte riktigt dygnets timmar till just nu.
Dock så fort min bil är up and running igen så kommer jag tillbaka, till träffarna, det enda är att jag kanske inte har tiden som krävs för att hålla tråden levande, ta bilder och lägga upp mm som jag gjorde i början!
eller se om vi kan göra mer än bara hänga vid Biltema och sen ta en efterträff...
utan jag vill att det det ska bli intressantare, kanske grillkväll, en stege (ja ni vet vad jag menar) mm mm.
Och viktigast av allt att träffen lever vidare, och att den när säsongen är över kommer tillbaka nästa år!

183 Inlägg
26 augusti 2009
eX3Me skrev:
Medde skrev:
eX3Me skrev:
Hej

Medde: Jag lämnar inte er, men då min BMW är avställd för totalt ombyggnad, den är för tillfället helt nerplockad, samt att jag precis håller på att avsluta min skillsmässa, samt försöker sälja ett hus som måste färdigställas, så räcker inte riktigt dygnets timmar till just nu.
Dock så fort min bil är up and running igen så kommer jag tillbaka, till träffarna, det enda är att jag kanske inte har tiden som krävs för att hålla tråden levande, ta bilder och lägga upp mm som jag gjorde i början!
eller se om vi kan göra mer än bara hänga vid Biltema och sen ta en efterträff...
utan jag vill att det det ska bli intressantare, kanske grillkväll, en stege (ja ni vet vad jag menar) mm mm.
Och viktigast av allt att träffen lever vidare, och att den när säsongen är över kommer tillbaka nästa år!

Okej!förstår att du har det jobigt o inte tid med allt men vi ses ju:)

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Medde skrev:
eX3Me skrev:
Medde skrev:

Okej!förstår att du har det jobigt o inte tid med allt men vi ses ju:)

Klart vi gör

Eldknast
915 Inlägg
27 augusti 2009
Får jag bara tag på en biljävel så tar jag gärna tag i det här igen. Jag stod för en del av de första träffarna på biltema och även den första i garaget Orkanen så nog ska vi kunna hitta på saker för att hålla det vid liv.

Känner inte för att släpa dit min manligt lila Toyota Corolla från 93 bara... hehe...

Om någon har en AMG-stylad SLK 350 till salu så får ni gärna höra av er... per omgående... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)

IT-H.ra
131 Inlägg
27 augusti 2009
Ja, ta o fixa en bil nu för fan wink nu har du väl lekt klart med att vara "vuxen"? Tillbaka in i träsket igen bara ;P

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
Eldknast
915 Inlägg
27 augusti 2009
Mja... nu är det ju så att jag är lite kräsen också...

Jag har letat i tyskland och sverige och har ett par firmor som letar åt mig... jag vill ha en FULL-utrustad... och inte det äckliga brun/röda skinnet...

Jag vill ha vitt eller vaniljskinn och 7-stegsautomaten... ihop med Harman Kardon ljudet... och airscarf bland annat... stora COMMAND navigatorn... osv... då blir listan genast lite kortare tyvärr... sad

Men jag letar för fullt... smile

Eldknast
915 Inlägg
27 augusti 2009
Shindai skrev:
Ja, ta o fixa en bil nu för fan wink nu har du väl lekt klart med att vara "vuxen"? Tillbaka in i träsket igen bara ;P

Haha... tro mig... jag kämpar frenetiskt för att fixa en... reservplanen är att ta en ny fullsmetad Scirocco... men det blir bara om jag inte hittar en SLK så som jag vill ha den... och då är det inte leverans förrän vecka 47 tydligen... smile

183 Inlägg
30 augusti 2009
Blir det något roligt ikväll?smile

622 Inlägg
30 augusti 2009
Vi ses ikväll.....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

Lusse
236 Inlägg
30 augusti 2009
Hur många kommer ikv:)

är sugen på att komma ner för första gången?

Är det lönt att köra ner.smile

480 Inlägg
30 augusti 2009
ett kanske ifrån mig

1 067 Inlägg
30 augusti 2009
Har fått ihop min igen se hur vädret är om man dyker upp..tråkigt med blanka sulor bara:(

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

Lusse
236 Inlägg
30 augusti 2009
Kom igen vill ha mycket folk ner där nu när det är min första gång wink

Sök