2461
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
30 augusti 2009
Tänkte skriva, jag kommer! Men insåg kom på sen att fanskapet inte vill köra ;P.. då den startar men dör direk ;P

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

155 Inlägg
30 augusti 2009
Men stor sannolikhet dyker jag upp..smile..har ev lite saker o fixa med ...

Smaka fäste !!!

47 Inlägg
30 augusti 2009
Kommer nog förbi med fine bilen big_smile om jag inte e lika bakis då tongue

239 Inlägg
30 augusti 2009
_lusse_ skrev:
Hur många kommer ikv:)

är sugen på att komma ner för första gången?

Är det lönt att köra ner.smile

knappast

622 Inlägg
30 augusti 2009
Regnar ute...såå nu börjar man tveka...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

155 Inlägg
30 augusti 2009
DjMes skrev:
Regnar ute...såå nu börjar man tveka...

Det var bara en liten stund, nu är det bra väder igen smile

Smaka fäste !!!

32 Inlägg
30 augusti 2009
kommer nog förbi en runda, slita upp de lilla som är kvar innan däckbytet

1 Inlägg
30 augusti 2009
jodå vi kommer big_smile fast med pågens bil big_smile Blir en del här i från Skurup som ska dit big_smile Synes!

362 Inlägg
30 augusti 2009
Jag kanske kommer tongue

352 Inlägg
30 augusti 2009
kommer

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

51 Inlägg
183 Inlägg
31 augusti 2009
var det något o ha igår?smile

352 Inlägg
31 augusti 2009
känns som att det kommer mindre bilar för varje gång... trist att sommaren e över

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Lusse
236 Inlägg
31 augusti 2009
Vi borde anordna en sista Stor träff.. Där man kan börja lite tidigare på dagen.

Kanske ha en liten grillning.

Kanske ett litet tält som nån kan sitta i under en timme eller 2 och ta emot röster med fetast bil.. Och ha nått billigt pris eller nått. Vad som:)

Bara anordna en sista stor träff:)

362 Inlägg
31 augusti 2009
Kanske ska vi ha sista träffen vid en sjö? Vi kan festa och tälta, och springa nakna i skogen?  Och bara njuta av livet innan vinter tiden börjar?

Hur låter de här då?  hahaha

622 Inlägg
1 september 2009
Ja det håller på att dö ut helt o hållet...o dem jävla idioterna som bränner gummi på Parkeringen, fan seriöst..lägg av.. Tidsfråga innan biltema säger ifrån, o då kommer träffen att dö ut helt...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
1 september 2009
MrHennessy skrev:
Kanske ska vi ha sista träffen vid en sjö? Vi kan festa och tälta, och springa nakna i skogen?  Och bara njuta av livet innan vinter tiden börjar?

Hahaha, tyvärr så kommer jag inte springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen tongue

Annars hade det varit trevligt om vi kunde ha en längre cruising och sedan stanna till vid någon sjö, grilla m.m. Typ Sövdesjön, snogeholm, ystad badstrand.
Senast redigerat av supersupra87 (1 september 2009)

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

362 Inlägg
1 september 2009
supersupra87 skrev:
MrHennessy skrev:

Hahaha,  jag kommer GARANTERA springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen tongue

Annars hade det varit trevligt om vi kunde ha en längre cruising och sedan stanna till vid någon sjö, grilla m.m. Typ Sövdesjön, snogeholm, ystad badstrand.

Vem ska fixa de här då?

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
1 september 2009
MrHennessy skrev:
supersupra87 skrev:
MrHennessy skrev:

Hahaha,  jag kommer ALDRIG I HELA MITT LIV springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen tongue

Vem ska fixa de här då?

Bra fråga lol

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

362 Inlägg
1 september 2009
supersupra87 skrev:
MrHennessy skrev:
supersupra87 skrev:

Hahaha,  jag kommer GARANTERAD ÄLSKA ATT springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen tongue

Vem ska fixa de här då?

Bra fråga lol

Någon får ta tag i de då =P  lol

Sök