Ja det håller på att dö ut helt o hållet...o dem jävla idioterna som bränner gummi på Parkeringen, fan seriöst..lägg av.. Tidsfråga innan biltema säger ifrån, o då kommer träffen att dö ut helt...
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Kanske ska vi ha sista träffen vid en sjö? Vi kan festa och tälta, och springa nakna i skogen? Och bara njuta av livet innan vinter tiden börjar?
Hur låter de här då? hahaha
Hahaha, tyvärr så kommer jag inte springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen
Annars hade det varit trevligt om vi kunde ha en längre cruising och sedan stanna till vid någon sjö, grilla m.m. Typ Sövdesjön, snogeholm, ystad badstrand.
Senast redigerat av supersupra87 (1 september 2009)
"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Kanske ska vi ha sista träffen vid en sjö? Vi kan festa och tälta, och springa nakna i skogen? Och bara njuta av livet innan vinter tiden börjar?
Hahaha, jag kommer GARANTERA springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen
Annars hade det varit trevligt om vi kunde ha en längre cruising och sedan stanna till vid någon sjö, grilla m.m. Typ Sövdesjön, snogeholm, ystad badstrand.
Hahaha, jag kommer ALDRIG I HELA MITT LIV springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen
Vem ska fixa de här då?
Bra fråga
"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Hahaha, jag kommer GARANTERAD ÄLSKA ATT springa runt naken med andra män...eller pojkar i skogen