3381
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

352 Inlägg
28 mars 2010
Robolas skrev:
det med träffarna i lödde varför inte ta dem i landskrona istället industri området som i torsdags mycket bättre enligt mig och polisen kommer inte samt det e säkrare.

ta det i lödde-tråden?

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

480 Inlägg
28 mars 2010
X_3em skrev:
vi måste hitta ett nytt ställe, det funkar inte längre me hamnen och jägersro.

vad är det som inte fungerar?

Audi racing
634 Inlägg
28 mars 2010
eksten skrev:
X_3em skrev:

polisen brukar komma nu för tiden

39 Inlägg
28 mars 2010
street_racing_90 skrev:
eksten skrev:
X_3em skrev:

polisen brukar komma nu för tiden

Nuförtiden?  Oo det har varit 4-5 träffar hitills och vi har haft besök 1 gång ?

111 Inlägg
28 mars 2010
asså folk flippar ut totalt, vad händer med alla???????????????? efter 20min springer alla till sina bilar och drar, utan anledning!!!!!!!!!!

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
29 mars 2010
M2 skrev:
asså folk flippar ut totalt, vad händer med alla???????????????? efter 20min springer alla till sina bilar och drar, utan anledning!!!!!!!!!!

det blev ju mörkt ute... man kan ju inte vara ute då..roll

V-Power
1 186 Inlägg
29 mars 2010
M2 skrev:

Haha ja jag undrar också vafan som händer?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

4 Inlägg
29 mars 2010
Om ett nytt ställe ska diskuteras så gör det inte på garaget.

41 Inlägg
29 mars 2010
Varför VARFÖR finns det folk som så gärna förstör för alla oss andra?? Som jag har förstått det (rätta mig om jag har fel) så får vi lov att vara på Biltemas parkering så länge vi inte lämnar skräp och svara spår i marken efter oss.

Ändå är det en liten, liten klick som ska sabotera och skämma ut oss övriga. Burna rundor med en 240? Och en 740? Kom igen, ingen är intresserad av sånt. Åk hem med er igen. Måste erkänna att jag känner viss skadegläddje då 240 la av och började läcka kylarvatten som ett såll... Synden straffar sig själv. Fort i detta fallet.

I fortsättningen hoppas jag att vi slipper fiaskon likt det ovan nämda så att vi andra kan fortsätta att ses, kolla in bilar och ha allmänt trevligt.

124 Inlägg
29 mars 2010
Eisenhut skrev:
Derdelis skrev:
Kommer med, drar med ett par polare också!

Bor du nära caroli? Brukar se den bilen när jag är ute o rastar hunden mitt i natten... smile

Ontopic: Kanske dyker upp sj, slutar dock kl 18 så vi får se...

Haha ja bor på caroli smile många som inte gillar ljudnivån big_smile mossa nästa gång du ser mig!

Och lite on topic: håller med föregående talare, alla känner till reglerna. 240 och 740 ligan borde hålla sig till sporthallen i Svedala där de kan göra vad fan de vill.

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Risken med om folk som 240 och 740 "gangstrarna" gör så här är att Micke inte låter oss vara på parkeringen längre!
och vidare att andra eventuella evenemang som Biltema hjälper oss med och sponsrar mm inte blir av i sommar pga att några få fårskallar förstör för oss andra.

41 Inlägg
29 mars 2010
eX3Me skrev:
Risken med om folk som 240 och 740 "gangstrarna" gör så här är att Micke inte låter oss vara på parkeringen längre!
och vidare att andra eventuella evenemang som Biltema hjälper oss med och sponsrar mm inte blir av i sommar pga att några få fårskallar förstör för oss andra.

Är det inte möjligt att införa nåt slags system som gör att de som håller på såhär får känna av konsekvenser för sina handlinar också? De bryter ju faktiskt mot en av de få regler som gäller för att vi ska vara där, och förstör för resten av oss.

Jag har ingen aning om vad det skulle kunna vara för något man kan göra, det var bara en tanke som slog mig.

168 Inlägg
30 mars 2010
tjejer..

111 Inlägg
30 mars 2010
Asså vuxna människor är inte som barn att de lyder när man säger åt dom att man inte får göra något;)

Savalito skrev:
tjejer..

Haha....

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
31 mars 2010
Trevlig träff! hoppas fler burnar nästa gång annars är det ju helt dött:S

V-Power
1 186 Inlägg
31 mars 2010
Ja det är alltid kul när folk burnar lite, då vet man ju dessutom att man har kommit till en bilträff och inget annat skit.

Sen förstår jag inte varför vissa är så rädda att bli av med vårt lilla "tillstånd" vi har fått av Biltema. Kan någon av er som verkligen brinner för att behålla vårt "tillstånd" förklara för mig vad som skulle förändras om vi skulle bli av med det?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
31 mars 2010
R1kard skrev:
Ja det är alltid kul när folk burnar lite, då vet man ju dessutom att man har kommit till en bilträff och inget annat skit.

Sen förstår jag inte varför vissa är så rädda att bli av med vårt lilla "tillstånd" vi har fått av Biltema. Kan någon av er som verkligen brinner för att behålla vårt "tillstånd" förklara för mig vad som skulle förändras om vi skulle bli av med det?

Men det är ju den här Micke som bestämmer om vi får vara där eller inte.. han verkar har stor makt!

V-Power
1 186 Inlägg
31 mars 2010
brandt_ skrev:
R1kard skrev:

Men det är ju den här Micke som bestämmer om vi får vara där eller inte.. han verkar har stor makt!

Haha ja Micke verkar ju bestämma lite hur jag ska spendera min söndagskväll big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
31 mars 2010
R1kard skrev:
brandt_ skrev:
R1kard skrev:

Haha ja Micke verkar ju bestämma lite hur jag ska spendera min söndagskväll big_smile

Ja, men vi kan ju lösa det med lite mer underhållning på träffarna, liksom vad är en bilträff utan att man använder bilarna till något cool

dock tycker jag vi kan skippa volvobönderna och fram med lite riktiga bilar som visar vad de kan göra!
Senast redigerat av brandt_ (31 mars 2010)

16 Inlägg
31 mars 2010
Hahaha eller hur, det verkar som om folk är mer intresserade av att hänga på en parkering ( som dom visserligen har tillstånd att vara på) än av bilar, känns rätt så förvirrande att " bilintresserade" vuxna mnniskor gnäller som en kärring som blivist snuvad på sista garnnystanet på garnrean !!!neutral

R1kard skrev:

Sök