Tjena Trevliga folket....idag blir det som vanligt i hamnen, då jag jobbar och inte har möjligthet att fixa ihop något..Men det kommer att komma ut information inatt efter jag slutat om dem nya tiderna samt var träffarna kommer att hållas då det går rykten om att biltema inte vill ha oss där längre!
Jag undrar ifall om det är fler som tycker det är okej med att flytta träffen till kl 20.00?? Speciellt nu när sommar vädret e här och det inte börjar bli mörkt föräns vid 22.30....
Samt så behöver vi personer som är motorintresserade som vill hjälpa till på träffarna, ni är välkomna att Pm:a mig om intresset finns... Även andra Bil Crew får gärna snacka ihop sig med oss... Vi är öppna för alla förslag då det handlar om oss alla! Inget Ego skit om vems träffar som e bäst samt det handlar om att ha kul på träffarna och träffa folk med likadant intresse...
Har ni förslag får ni gärna Pm:a mig så kan jag lägga upp dem på det nya forumet som kommer upp Natten till 16 juni, där vi kan diskutera det...
// V.I.P Car Club....
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.