2536
Sök

Byte av stero till en peugeot 207

61 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
äger en peugeot 207 årsmodel 2008.

Någon som vet hur man byter ut / får UT själva sterion.. vore väldigt tacksam för svar och hjälp smile

Sir Real
390 Inlägg
8 juni 2009
Lundjoo86 skrev:
äger en peugeot 207 årsmodel 2008.

Någon som vet hur man byter ut / får UT själva sterion.. vore väldigt tacksam för svar och hjälp smile

åk till närmaste brl eller liknande och be dom hjälpa dig ta ut den dom brukar ha verktyg i kassan som du kan låna.

61 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
tack så mycket för tipsen!

61 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
vad tror ni även om kapaciteten på sterion.. kan inte så jätte mkt.. men tror ni att den klarar att dra en basslåda+slutsteg? smile

452 Inlägg
9 juni 2009
Jag har monterat ett flertal steg+baslåda på peugeot 207 or utan bekymmer.
välj ett slutstet som har högnivå in så slipper du krångla med adaptrar.

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

375 Inlägg
9 juni 2009
Nu behövs ju bara EN adapter och eftersom den kopplas in på samma sätt som en högnivåkabel så vet jag inte om jag skulle kalla det krångligt heller. Så hittar du ett steg du vill ha utan högnivå är det ingen större katastrof heller smile

375 Inlägg
9 juni 2009
Swedenrockers skrev:
Fast om man tar t.ex ett Dls-steg och kör på högnivå så kan man ställa in det på autostart i de fall Hu:n saknar remote.
Testat på t.ex 9-3 -07, funkar klockrent.

Visst är det så, jag tyckte bara att trådskaparen skulle veta att det inte är så krångligt som jag tyckte det framstog. Så att avstå från ett steg man verkligen vill ha bara för att det saknar högnivå inte är nödvändigt.
Kan ju vara bra att veta om man letar begagnat också så man inte stirrar sig blind på steg med högnivå.
Senast redigerat av Dirk Diggler (9 juni 2009)

61 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
tack så mycket allihopa för alla schyssta tips smile) uppskattas!!

Någon som har ngt roligt förlsag på slutsteg+låda då? smile) linka gärna smile kan tänka mig att lägga från 3-6 tusen bordfe ju räcka för denna lilla bil! smile) *hoppas jag*

Sök