4076
Sök

Beställa från utlndet innom EU

Möbelutkörare
358 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Är de någon som har erfarenhet av att beställa från http://caraudiosecurity.com/shop/home.html
å vet vad frakten kostar till sverige.

vill beställa 1 steg å en HU därifrån å de svarar inte på mailet ja skickade.

Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
9 juni 2009
Ja jag har erfarenhet (som jag skrev i PMet till dig), men jag tar det här också så att alla andra kan läsa det. Jag har beställt från dom två gånger, och fler blir det. Snabb och bra frakt (skickas med DPD, vilket sen blir till Posten här i Sverige, hemleverans), det var inte dyrt heller, 40£ för båda mina beställningar och då innehöll den senaste 3st slutsteg. Så frakten på dina saker bli gissningsvis 20-40£, men vänta på svaret så ser du exakt.

MVH// Christoffer

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Möbelutkörare
358 Inlägg
10 juni 2009
Trådstartare
jag har väntat på svar på deras mail nu i 3 veckor om hur mycke de skulle gå på.. får väl se va de blir av de hela. troligtvis beställer jag ändå. ^_^

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
10 juni 2009
Eh okej. yikes Det lät länge! Prova att mejla dom igen, för så lång tid ska det då INTE ta. När jag har skickat så tar det max två dagar, oftast har jag svaret inom några timmar. Men som sagt, 40£ är max vad frakten kommer gå på, så har du råd med det så är det bara att beställa. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}

653 Inlägg
10 juni 2009
ChriZtoffer skrev:
Eh okej. yikes Det lät länge! Prova att mejla dom igen, för så lång tid ska det då INTE ta. När jag har skickat så tar det max två dagar, oftast har jag svaret inom några timmar. Men som sagt, 40£ är max vad frakten kommer gå på, så har du råd med det så är det bara att beställa. smile

Samma här när jag skickade mail till dem, runt 2-3 dagar har jag för mig men kom inte ihåg vad dem sa om frakten tyvärr, har inte kvar mailet heller hmm

Mvh

Möbelutkörare
358 Inlägg
10 juni 2009
Trådstartare
De kommer bli en beställning från dom. SPARAR ca 7000 på att ta hem i från dom (då med frakten inräknad)
Senast redigerat av crazzy (10 juni 2009)

37 Inlägg
10 juni 2009
fråga från utomstående: hur mkt är det i svenska kornor? har ingen aing om vilken valuta beteckning det är:S

Välte Ovanligt Lätt Vid Omkörning;)

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
10 juni 2009
För tillfället så är 40£ (fraktkostnaden) ca 500kr. Du kan kolla själv på Valuta.se. smile

(£=Pund, Englands valuta).
Senast redigerat av ChriZtoffer (10 juni 2009)

Saab 9-3SC {SQ-edition}

jobbar påre
751 Inlägg
10 juni 2009
500kr lät dyrt...dock är de ju ganska stora grejer.men jag beställde Xenonkonverteringskit till bilen från usa(3satser) och då gick frakten på 170kr. dock inte hemleverans..men kan leva med att hämta ut dom för att spara 300kr:)... de som är fint då om du handlar inom EU är att du slipper tull=) de som kan bli lite värre då är ju om ngt skulle gå söndeR:) dock går de ju å skicka tebax grejerna..men tar ju ÅR och dar..men tjänar man ungefär 2000kr per säger steg så äre ju värt iaf=)

Möbelutkörare
358 Inlägg
10 juni 2009
Trådstartare
de steget ja kollade på kostar ca 7000 här hemma å i England kostade samma steg med frakt (40£) ca 4000 Sek. sedan sterion jag tittat på går lös på 5000 sek hemma å i England 2000 sak med frakt (då är frakten räknat som de vore separata paket). de var bara som ex på de ja tittat på. så nog tjänar man på de.

Dieselpower!
534 Inlägg
10 juni 2009
Jadu, som ChriZtoffer sa så är max fraktpriset på 40£.
Jag beställde 2 Kicker l7or, 2 Kicker KX 750.1, 1 Kicker 350.4, Infinity högtalare +strömkablar.
Frakten gick på 40£ och frakten gick snuskigt snabbt.
Kan VARMT rekommendera!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
10 juni 2009
crazzy skrev:
De kommer bli en beställning från dom. Tjänar ca 7000 på att ta hem i från dom (då med frakten inräknad)

*SUCK*
Språkpolisen jag är i farten igen.

NEJ NEJ och åter NEJ!
Du TJÄNAR inget på att köpa därifrån....du SPARAR eftersom du inte behöver betala lika mkt. Det är ändå pengar du behöver betala...eller hur?
Tjänar pengar gör du genom tex. arbete.....inte på att enbart betala för ngt..

Så kontentan blir att du SPARAR pengar......inget annat.

Förlåt för off-topic men jag orkar bara med ett visst antal syftningsfel under en period wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Möbelutkörare
358 Inlägg
10 juni 2009
Trådstartare
Lonefox skrev:
crazzy skrev:
De kommer bli en beställning från dom. Tjänar ca 7000 på att ta hem i från dom (då med frakten inräknad)

*SUCK*

NEJ NEJ och åter NEJ!
Du TJÄNAR inget på att köpa därifrån....du SPARAR eftersom du inte behöver betala lika mkt. Det är ändå pengar du behöver betala...eller hur?

Förlåt för off-topic men jag orkar bara med ett visst antal syftningsfel under en period wink

Förlåt om jag nu skriver på ett sätt som DU stör dig på och ja jag TJÄNAR inte pengar på att köpa saker utan jag SPARAR på att köpa där ifrån.
Jag skall ändra på detta !!!!!!

p.s du ska inte läsa de jag skriver, du ska veta vad jag menar. d.s
Senast redigerat av crazzy (10 juni 2009)

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
10 juni 2009
crazzy skrev:
Lonefox skrev:
crazzy skrev:

*SUCK*

NEJ NEJ och åter NEJ!

Förlåt om jag nu skriver på ett sätt som DU stör dig på och ja jag TJÄNAR inte pengar på att köpa saker utan jag SPARAR på att köpa där ifrån.
Jag skall ändra på detta !!!!!!

p.s du ska inte läsa de jag skriver, du ska veta vad jag menar. d.s

Eh...inte lätt att veta vad du menar om du har ett sakfel med i meningen så att man inte vet vad du syftar på.
Du har fått lära dig att du "äger ditt språk" eller hur?

Nåväl...du får fortsätta älta detta utan mig hädanefter...

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Sök