Haha, första posten låter ju bara helt brilliant! Om någon nu bara kunde lägga upp den igen.. skulle vilja se!
Tycker att alla som skriver här kan bidra med antingen bilder eller text på något galet ni gjort, sett eller varnat andra för!
Jag har väl inte sett så farliga saker.. Bara en stolle som tog pappersåtervinningen på släpet. ( Ni kan ju bara tänka er hur det flög ut papper bakom honom ) Låg väl papper där en vecka två..
Det dummaste jag gjort..
Dummaste lasten: Kört longboard bakom en volvo 740, snubben bakom ramlade i cirka 40-50 km/h och fick ett par rediga ärr.. Sen har vi väl kört "hästsläp" med lösa vagnar i. (matvagnar typ )
Ett annat ess man gjorde var väl i en sjuan-åttan, våran vikarie för läraren var en skön typ, jobbade på lokala blomsterhandeln så hade en bil med sig, vi frågade om skjuts ner till "macken" eller vad man ska säga för att köpa mat, och som ni vet har en sån bil bara 2 eller 3 platser fram.. Så vi hoppar väl in en 8 pers i "skåpet" på bilen och 2 fram, släpps av utanför macken, fick väldigt arga blickar på oss! Extremt korkat när man tänker till i efterhand, av vår vikarie också.
Sen skulle man på ett LAN, men föräldrarna hade druckit. Sagt och gjort, var mitt i natten.. Hade en yamaha Neos moped, tog buntband med "krok" och krokade fast på styret, drog runt datan (halva stod bara inne där man har benen ) höll upp det som stack ut med högerfoten, hade en "träningsväska" där jag tejpade och snörade fast skärmen på.. Halvvägs dit jag skulle pajade lampan, och körde hela vägen dit enbart med "blinkers" som lampa. (Var riktigt jäkla läskigt!! )
Man är bara ung och dum en gång, och man får hoppas att man överlever igenom den tiden..