Har nog insett att de inte är nån större ide att slänga hela sitt liv på billjud osv. jag har köpt saker för värdet av flera bilar eller en grymt bra bil. jag kommer att montera det systemet som står på min sida.
Amega qcomp50. med mitt audison. och orion.
min alpine spelare 9887r.
sen blir det pioneer 10" fram med mitt audison 1.2k spl
kablaget blir skylermarks samt dls HQ signalkablage.
Det blir inget mer satsat på billjud. det systemet duger för dödliga flera gånger om. egentligen så gör redan de systemet jag har idag det. jag är rätt less på att plasta, riva sönder, sätta ihop osv. eft flera år utav det.
Bilen kommer att få på nät. dimljus. lack. sen är den färdig. jag har grymt mkt i skolan från 21/8-09 och jag måste satsa helhjärtat på det för att få det jobbet som jag drömmer om.
Tänkte bara säga tack till alla trevliga själar som gett positiv kritik och tycker att det är kul att någon tar hand om en gammal vectra från 1991. den är ju ändå rätt olik orginal.
det är grymt mkt mer tid nedlagt på skiten än va många kan fatta och jag har gjort allt själv. så man får vara stolt att man klarat av att göra allt det utan nån slags erfarenhet i det. men jag känner att nu är det dags att ta nästa steg i livet.
så jag önskar er alla lycka till med era byggen. spec ni med ljudbyggen. t.ex. Lonefoxen. och t-röd. även ett tack till jonasH som hjälpt mig mycket. dröni. och andra ja möjligen inte kommer ihåg.
ha det så bra! så ses vi på elmia 2010. kommer inte uppdatera något här utan leta efter en vectra som lyser i en fin färg.
/patrik