2791
Sök

Europatäckande bensinkedjor?

Flickspanare
728 Inlägg
13 juni 2009
Trådstartare
Jag ska ut och cruisa i Europa strax här, och jag undrar vilka kedjor som täcker Europa?
Är det dom vanliga, Statoil, Shell osv?
Man får ju lite bättre pris om man har ett kort så..

Mvh.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

91 Inlägg
13 juni 2009
rekomenderar dig o betala kontant ute i europa wink

Flickspanare
728 Inlägg
13 juni 2009
Trådstartare
Varför?

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

91 Inlägg
13 juni 2009
Du vet hur en betalmaskin ser ut hemma i sverige men vet du hur den ser ut i polen t.e.x? säkrast e att inte använda kortet

2 751 Inlägg
13 juni 2009
Shell finns i alla länder, även icke EU länder, betalautomaterna ser likadana ut som här. Om inte bättre. Sverige är inte Europas bästa rikaste och vackraste land. Ifall du ska österut vilket jag tvivlar på att du ska tongue så betala med kontant.

Och du ser ifall en bensinmack ser seriös ut. Finns ju många stora flashiga mackar, sen finns det lokalmackar de skulle jag inte tanka på iaf..
Senast redigerat av DasAuto (13 juni 2009)

Who Djaa bless no man curse

Flickspanare
728 Inlägg
13 juni 2009
Trådstartare
Ska åka till Kroatien, så blir åkande mest i Tyskland, Österrike, Slovenien och sist Kroatien. Mest på dom stora vägarna. Tror du jag kan satsa på ett Shell kort?

Mvh Daniel.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

2 751 Inlägg
13 juni 2009
Gaijin skrev:
Ska åka till Kroatien, så blir åkande mest i Tyskland, Österrike, Slovenien och sist Kroatien. Mest på dom stora vägarna. Tror du jag kan satsa på ett Shell kort?

Mvh Daniel.

hehe jag åker samma väg varje sommar, och ska göra det nu i början av juli. Shell. Av balkanländerna så finns Shell i Slovenien och Serbien. I Kroatien finns flertal andra kända europeiska mackar, bl.a INA. Där tankar jag med mitt visa kort iaf. Kroatien är kan jag säga till 99% säkert då mycket av deras ekonomi just hänger på turism. Så det är bara att tanka o köra. Motorvägen ner till havet är helt ny och 90% av mackarna och restaurangerna där vid.

Who Djaa bless no man curse

Sök