Hejsan! Nu har sommaren börjat komma o lika så lite roliga bilar på vägen.. Har ju varit lite träffar i bla Kkrona som har varit väldigt lyckade! Så nu tänkte vi anornda en Bilträff i karlshamn lördagen den 4 Juli.. Vi träffas på Coop Forums parkering i Karlshamn, precis jämnte e22an, (samma avfart som sjukhuset) träffas vid ca 19.30... Frammåt kvällen kanske vi åker en runda och hittar på något skoj, vem vet?
Är nog inte omöjligt man kommer förbi en sväng då=)
Dig ser jag gärna komma! Hade varit riktigt skoj att få se bilen IRL!
inte så mycket och se;) det mesta är lagt på is nu.. Motivationen att hålla på fattas. Många små saker som behövs göras.. Men kommer nog ändå om jag inte glömmer bort det:)
Är nog inte omöjligt man kommer förbi en sväng då=)
Dig ser jag gärna komma! Hade varit riktigt skoj att få se bilen IRL!
inte så mycket och se;) det mesta är lagt på is nu.. Motivationen att hålla på fattas. Många små saker som behövs göras.. Men kommer nog ändå om jag inte glömmer bort det:)
Efter vad man sett i din projekttråd så är där mycket att se! Som är grymt sugen på att ta en närmare titt på dina egenbyggda konsoller och bagaget
Vi får bara hoppas på det blir fint väder. Då är det bara och ta och komma med bilen samt ta med ett glatt humör. Jag tror denna träff kommer bli bra, förhoppningsvis större än Karlskronas första säsongs träff Notera, om Coops parkering skulle bli full så använd Hemma butikens | Audio / Video's parkering.
Vi här nere från Karlshamn som håller i denna träff hälsar er alla välkomna den 4/7!
Arcangelus skrev:
Inte omöjligt man dyker upp!!
För f*n, du tar och pallrar dig ner! Om jag så ska komma och hämta dig, eller iallafall bogsera ner din kära Supra med 350n