Jennyp81 skrev:
Aker_s40 skrev:
J-P-R skrev:
Helt ärligt och för att vara väldigt tråkig så tycker jag den ser väldigt färdigstylad ut faktiskt. Riktigt fin
Det var min första tanke med när jag kollade på bilen. Men lite smågrejer såsom klarglas, om det nu finns till denna modellen kan göra mycket för helhetsintrycket
Sen, fixa till din rubrik så man vet vad tråden handlar om annars blir den låst.
Men jag vill ju ha hjälp att komma i gång tex vad man ska börja med när man stylar,eller hur man gör.
har ju ingen aning om hur man börjar;)
Så jag behöver ju hjälp att komma igång.
Tycker med att den är fin som den är!
Men det beror HELT på din kunskap och hur mycket pengar du vill lägga ner i den?
Ska du använda bilen under tiden du "stylar?"
En inredning i aluminium och i samma färg som din lack, kan det vara något? Kanske skärmbredda den och bygga stort kjolpaket runtom och fet front? Beror helt på vad ditt syfte är och vad du tycker är snyggt?
Lite svårt att svara på där...
Annars om du inte har så mkt kunskaper i början eller pengar att lägga ner (hjälp av andra) så kanske du bör göra de vanligaste stylingsakerna som sänka, satsa mycket pengar för att få den så nära nyskick som möjligt, bytt avgassystem, lite hårdare bromspaket och satsat lite på motorn kanske.
Klarglas, xenon, ledlampor osv. En bra stereo och bra högtalare?
Du får nog skriva lite mer om dina planer
Verktyg= Svets, plåt, plast, kompressor. 556 och silvertejp.