lacka orginalarna guld om du vill spara en slant (tycker också dem är snygga som en annan skrev) Annars inga fel på dem fälgarna du visade där heller..
Jag kommer dock inte köra på orginal, de använder jag som vinterhjul. Det blir nya 18", de 18" jag har på just nu passar inte riktigt bilen så de kommer säljas.
Vill ha fler kommentarer, det räcker med ett "Ja" eller "Nej", men ni får gärna elaborera
Kan bli bra, själv tycker jag att det hade blivit bättre och lacka hela fälgen i vitt om det inte går att beställa den så och nu menar jag HELA fälgen inklusive det silvriga, det kommer se bättre ut. Och så klart måste du sänka bilen efter att du satt på fälgarna, kommer se weird ut annars ^^
Nej, dessutom ser dom blytunga ut. Lätta fälgar is the shit, speciellt på en busbil.
Edit: 18" vägde 9,32kg, inte jättetungt, mitt första intryck var att det var blytunga kinafälgar Men den kan nog se helt ok ut om hela fälgen är lackad, fast jag är inget fan av fälgar med 10000000 bulthål för att kunna passa olika bultdelningar...