Okej -... har även hört om byta avgassystem till nån sportvariant och byte av luftfilter?
byta till större avgas och filter ger ingen effekt utan övrigt trim bara råare ljud...porta/Plana och byt kamm så får du användning av sportfilter och avgas....
Okej -... har även hört om byta avgassystem till nån sportvariant och byte av luftfilter?
byta till större avgas och filter ger ingen effekt utan övrigt trim bara råare ljud...porta/Plana och byt kamm så får du användning av sportfilter och avgas....
Var hittar man en kam till en RP-motor??? Hur mycket kan man plana toppen? OBS! Glöm inte rensa katten:-P
kammar finns på www.enem.se eller www.Dalhems.se Hur mkt man kan från toppen skiljer sig från bilmärken/modeller. och ja rensa katten kan man om man vill men hur kul är det på besiktingen?
kammar finns på www.enem.se eller www.Dalhems.se Hur mkt man kan från toppen skiljer sig från bilmärken/modeller. och ja rensa katten kan man om man vill men hur kul är det på besiktingen?
Besiktningen bryr sig inte om du har en äldre än 88 bara den sitter kvar och ser orörd ut (ej svetsad) och dom mäter inte HC bara Co............ Rensade min och ett Simons 2" + extractor + öppet filter = ca. 30hk ska fixa till topp och dylikt hörde att G60 kam är ett bra val eller?????
hehe ok *Tänkte inte på det* har inte katt så är inte så värst insatt ....g60 kammen gör nog inte mkt men behåller karaktären på bilen bättre...trimmkam förstör bottendrag+tomgång men ack så roligt man har när nålen närmar sig 5000rpm
någon som vet vart man kan köpa sänkningssats till en sån golf som inte kostar skjortan? och lika dant sportavgassystem och luftfilter? så får jag lämna iväg grejjorna för porta och plana toppen :d
någon som vet vart man kan köpa sänkningssats till en sån golf som inte kostar skjortan? och lika dant sportavgassystem och luftfilter? så får jag lämna iväg grejjorna för porta och plana toppen :d