Tjena! Tänkte höra om någon har nån vana av Sollefteå eller till och med gjort uppkörning där? Jag ska ha uppkörning där 7 juli men aldrig varit där (bokade där pga köer till 24 augusti där jag bor). Jag vet att det är ett litet ställe men dom kan ju ändå ha något ställe där folk brukar kugga samt någon som vet vad dom har för bil där? Tack på förhand.
Trevägskorsningen nedanför busstationen (Kanske inte säger dig så mycket?) kan verka lite rörig vid första blicken men annars är det inte speciellt märkvärdigt att köra där, trafikljusen är som sagt borta och utbytt mot rondeller
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Trevägskorsningen nedanför busstationen (Kanske inte säger dig så mycket?) kan verka lite rörig vid första blicken men annars är det inte speciellt märkvärdigt att köra där, trafikljusen är som sagt borta och utbytt mot rondeller
Var i sollefteå idag och jag håller med om korsningen, den var lite förvirrande men mer krångligt än det hittade jag inte.. När jag kom hem sa en kompis att det fanns nåt ställe nedanför tågstationen som var väldigt krångligt, någon som känner till det?
Var i sollefteå idag och jag håller med om korsningen, den var lite förvirrande men mer krångligt än det hittade jag inte.. När jag kom hem sa en kompis att det fanns nåt ställe nedanför tågstationen som var väldigt krångligt, någon som känner till det?
japp det är trevägskorsningen. en riktig jävla plåga vid rusningstrafik speciellt om man kommer från domus takparkering