det va inte mycket svar du fick ! hur löste du det om jag får fråga, har själv köpt en 207 och funderar på om jag ska byta eller om det finns utgångar för steg+sub i orginal.
är det någon som vet vilket märke det är på orginal stereon i peugeot skulle vara intressant å veta om man kan byta till en annan men ändå kuna använda styrspaken till stereon
Brukar vara Blaupunkt. I 406:orna var det Clarion i de jag sett. Samma märke på OEM- och eftermarknadsstereo innebär inte att rattfjärren fungerar rakt av. Men det finns adaptrar till flera märken.
groggy_swe skrev:
är det någon som vet vilket märke det är på orginal stereon i peugeot skulle vara intressant å veta om man kan byta till en annan men ändå kuna använda styrspaken till stereon
har du nån koll på om det är fram dragna kablar till bak dörrarna tänkte kasta in ett par (tror det är 5.25") men hoppas slippa dra nytt.
tror dock att man får plats med 6,5 om det är framdraget dit har jag ingen aning om funderar på om ens orginalradion har 4 kanaler,men i mitt fall ska allt drivas av slutsteg så man lär ju få dra nya kablar
enligt peugeot är det inte draget nått till bakhögtalarna, tänkte kolla själv och stötte på problem. hur f**n får man bort dörr sidan ? enligt peugeot skulle man bara dra för den satt med plats plugg, direkt röck jag av en och fönster veven verkar sitta fast som fan. så för min del låter jag installatören av bas även installera högtalarna bak, om jag nu ska ha något bak.
du kan väl uppdatera om du börjar pilla med bakdörrarna så jag får veta om du lyckas