4284
Sök

Dåliga betyg!

Administratör
11 960 Inlägg
16 mars 2005
mrcelica skrev:
Nu har jag 10 ettor, mer än något annat betyg... Detta är ju fan i mig löjjeväckande. Vilka fullblodstöntar det hänger här....
Bättre förut när man kunde stänga av röstningen så man slapp bli terroriserad av bittra skrothögsraggare.. Lite roligt att antalet ettor snabbt fördubblades när jag la in en liten rolig bild på min flickvän smile
Förr när man själv inte hade råd med en skaplig bil så kunde jag i alla fall glädjas åt folk med snyggare bilar.....

Nötter som röstar 1 på din bil, jag håller med. men det finns folk till allt tyvärr...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
16 mars 2005
Börjar också att tröttna på alla som värkar ge dåliga betyg bara för att jävlas eller något i stil med det. Tycker själv att nivån på sidan har sjunket explosionsartat den sitta tiden. Skulle vara skoj att se vika det är som ger de låga betygen. Skulle inte förvåna mig om det är en mindre grupp som delar ut de låga betygen.

Administratör
11 960 Inlägg
16 mars 2005
Markus_C skrev:
Börjar också att tröttna på alla som värkar ge dåliga betyg bara för att jävlas eller något i stil med det. Tycker själv att nivån på sidan har sjunket explosionsartat den sitta tiden. Skulle vara skoj att se vika det är som ger de låga betygen. Skulle inte förvåna mig om det är en mindre grupp som delar ut de låga betygen.

Det ÄR en mindre grupp, men av naturliga skäl kan jag ju inte säga vilka. Har varnat ett par och kommer antagligen varna ett par till snart.

Edit: Sen har inte nivån sjunkit pga att att du nu faktiskt SER att du får 1:or ... innan uppgraderingen hade alla förmodligen ännu fler ettor eftersom man kunde rösta flera gånger på samma bil.
Senast redigerat av chrizz (16 mars 2005)

252 Inlägg
16 mars 2005
Avundsjuka :-(

Inför att man kan se vilka som röstat på varje...
Senast redigerat av Janne (16 mars 2005)

//Janne

Administratör
11 960 Inlägg
16 mars 2005
Janne skrev:
Avundsjuka :-(

Inför att man kan se vilka som röstat på varje...

Det skulle leda till "du får 5:a av mig eftersom jag fick 5:a av dig" ... då är det här bättre scenario enligt mig iaf.

112 Inlägg
16 mars 2005
mrcelica skrev:
Nu har jag 10 ettor, mer än något annat betyg... Detta är ju fan i mig löjjeväckande. Vilka fullblodstöntar det hänger här....
Bättre förut när man kunde stänga av röstningen så man slapp bli terroriserad av bittra skrothögsraggare.. Lite roligt att antalet ettor snabbt fördubblades när jag la in en liten rolig bild på min flickvän smile
Förr när man själv inte hade råd med en skaplig bil så kunde jag i alla fall glädjas åt folk med snyggare bilar.....

Synd på en så fin bil mrcelica! Du får iaf betydligt högre betyg av mig! Fick själv min första etta idag på Volvon, känns ju inte speciellt kul! mrcelica kommenterade iaf den så vi får väl hoppas att det inte var du som gav den wink

1 639 Inlägg
16 mars 2005
v70power skrev:
mrcelica skrev:

Synd på en så fin bil mrcelica! Du får iaf betydligt högre betyg av mig! Fick själv min första etta idag på Volvon, känns ju inte speciellt kul! mrcelica kommenterade iaf den så vi får väl hoppas att det inte var du som gav den wink

Nejdå, du fick en 3:a vilket är högt för en Volvokombi,hehehe wink

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

711 Inlägg
17 mars 2005
Egentligen tycker jag folk ska få rösta som de tycker och känner, en omröstnig = demokrati och då ska man få rösta som man vill anser jag, vare sig det gäller en Ferrari eller en Vaz. Jag röstar främst efter vad jag tycker är snygg eller ful. Även om jag inte skulle gilla en vis bilmärke så kan jag ärligt rösta om en Bil är snygg eller inte och då märket spelar mindre roll. Jag exempelvis är inte direkt förtjust i Audi, men har röstat 4, 5:0r på många Audi's, samma sak med Volvo etc, men är en bil enligt mig ful så röstar jag riktig låg, spelare ingen roll om det är en BMW eller en SAAB, det gäller alla.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

47 Inlägg
17 mars 2005
Jag brukar resonera som så att jag utgår ifrån hur ball bilen är orginal vilket sällan är värt mer än tre stjärnor. Sen beroende på hur mkt man har gjort så förtjänar man mer. Sätter man en femma så ska ju bilen i princip inte kunna bli snyggare. Det tycker jag är en ganska nykter inställning.

Kan ju ta Skyracers bil som exempel eftersom den kom upp.
Så gott som orginal förutom ett schysst stereobygge. Det är knappt värt fyra stjärnor.
Med lite mer pulver i motorn och feta fälgar hade det blivit en fyra.
Hade den dessutom haft en snygg lack, fett kjolpaket och varit en modell jag gillar till att börja med - DÅ, först då hade den kanske förtjänat en 5:A.

Så resonerar jag när jag röstar. Sen finns det alltid undantag.

nsx.forum24.se - Svenska NSX-Registret

1 639 Inlägg
23 mars 2005
En klyftig motivering av en herre som gav mig en etta...

"""Jag gav dej en 1:a bara för ja hatar sånna skrothögar FWD crap"""

Han skröt över att alla brudar blir impade av hans Opel Omega, och jag råkade vara skeptisk till detta....
Senast redigerat av mrcelica (23 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Skoda Addict
167 Inlägg
23 mars 2005
Hehe...tycker att det är jä*ligt omoget av folk att rösta 1:or så länge det verkligen inte är en bil som är "only pieces of junk" så att säga..

Och det är ju definitivt inte fallet för dig...gillar din pärla jag wink.

Spännande när man fick en 1:a i betyg, på en 8 månader gammal RS sad

Med Vänlig Hälsning

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

140 Inlägg
23 mars 2005
Varför kan man inte ta kritik?. Smaken är ju jävligt olika eller hur. ..
Nej det var inte jag som satte betyget

Better to burn out than fadeaway!

Skoda Addict
167 Inlägg
23 mars 2005
Hehe

Ta kritik är en sak...men....jag är rätt övertygad om att min bil inte är en 1:a :p En tvåa skulle jag kunna ta med lite konstruktiv kritik...
Senast redigerat av Ghost RS (23 mars 2005)

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
23 mars 2005
Det skulle vara skoj och se vad det är för mupp som satt ettorna och tvåorna på ens bil. Men de har väll inte tillräckligt med ryggrad för att träda fram.

224 Inlägg
23 mars 2005
Kan man ("chrizz") inte ändra betygsystemet då? Så de blir 0-10 eller 1-10 ?
Hade gjort susen tror jag =´wink

Ford Focus ST-Line 2018

V8-pullver!
60 Inlägg
24 mars 2005
Liten fråga. Bilar som förtjänar 1-or, hör dom hemma på Garaget??

Live hard, Die young.

Administratör
11 960 Inlägg
24 mars 2005
Ztyler_740 skrev:

Vad hade det förändrat?

1 639 Inlägg
24 mars 2005
chrizz skrev:
Ztyler_740 skrev:

Vad hade det förändrat?

ABSOLUT INGENTING....

De som är bittra skulle ändå sätta det lägsta betyget om det så fanns en skala från 0-100... Eller ??? :-/

153 Inlägg
25 mars 2005
Tycker man att ens egen bil är en femma kan man väl skita i vad andra tycker? Smaken är ju som framstjärten, delad...

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest

1 639 Inlägg
25 mars 2005
Ja tycker man att det är bra när folk sätter ettor bara för att dom lider av något så får man väll göra det...

Sök