3699
Sök

Dåliga betyg!

35 Inlägg
8 mars 2005
Trådstartare
Jag tycker det är så jädrans trist när folk sätter betyg 1=hemsk på jätte fina bilar! Är det bara ren avundsjuka eller?

Mvh Malin

Kör snart lastbil!!! =)

Moderator+
1 081 Inlägg
8 mars 2005
Ja förmodligen, såg också det på en riktigt fin bil nyligen.
Avundsjuka har folk gott om men visar den på olika sätt.

Mvh

Vem jag?

454 Inlägg
8 mars 2005
Den berömda svenska avundsjukan!

D e inget man ska ta åt sig för!

35 Inlägg
8 mars 2005
Trådstartare
Redbull skrev:
Ja förmodligen, såg också det på en riktigt fin bil nyligen.
Avundsjuka har folk gott om men visar den på olika sätt.

Mvh

Ja, det är väl så, så tråkigt bara!

Mvh Malin

Kör snart lastbil!!! =)

711 Inlägg
8 mars 2005
Har fått en massa ettor verkar det som;)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Moderator+
1 081 Inlägg
8 mars 2005
Black Knight skrev:
Har fått en massa ettor verkar det som;)

Vad förväntar du dig med en gammal BMW då!

(edit japp här var avundsjukan igen, fin bil du har) big_smile Röstade absolut ingen etta dock. wink

Vem jag?

52 Inlägg
8 mars 2005
Det är ju lite tungt att få ettor men det verkar finnas en hel del avundsjuka här!!!

Evolution
1 627 Inlägg
8 mars 2005
ettor e ju aldrig kul att få men folk har ju olika smak men jag tycker man ska bortse lite från smaken och bara se på vad som är gjort och sen blanda in smaken då brukar det inte sluta på 1

Fäll ner pungen och landa

210 Inlägg
8 mars 2005
ännu tråkigare är det ju när man inte får några röster alls sad

8 mars 2005
Varför ens bry sej om vad alla avundsjuka luffare sätter för betyg... Det är ju ändå ingen som vågar stå för det, och det är väl inte så konstigt det heller, för många har ju inte ens med nån bil i sitt "garage"...
Men vist fan blir man lite lack!

Rallyförare
1 075 Inlägg
9 mars 2005
Avundsjuka, japp det är d garanterat ifrån vissa...
Kanske en och annan även har riktigt rutten smak.

390 Inlägg
9 mars 2005
har också tänkt på de där med folk som sätter låga betyg av en annan anledning än att bilen ser risig ut.. innan garaget gjordes om hade jag 4,5 stjärnor medans jag nu hamna på en etta på en gång.. bara en röst hitills och tar inte röstningen på största allvar men reagerade lite.. tycker att om man rent bara inte gillar märket eller bilmodellen så ska man väl inte rösta lågt av den anledningen?

1 639 Inlägg
9 mars 2005
2 ettor so far... Skulle vara kul med en motivering varför man valde just betyget "hemsk"... sad

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Administratör
11 911 Inlägg
10 mars 2005
En fundering. Vad tror ni om att sätta upp statistik i allas profil om vad man har röstat? Inte vad på vilken bil, utan mer hur många 5or, hur många 4or, 3or osv... ? Blir det för utlämnande för de som bara röstar 1or och 5or på allt de ser? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

35 Inlägg
10 mars 2005
Trådstartare
chrizz skrev:
En fundering. Vad tror ni om att sätta upp statistik i allas profil om vad man har röstat? Inte vad på vilken bil, utan mer hur många 5or, hur många 4or, 3or osv... ? Blir det för utlämnande för de som bara röstar 1or och 5or på allt de ser? smile

Jag tycker det låter som en bra idé!

Mvh Malin smile

Kör snart lastbil!!! =)

1 639 Inlägg
10 mars 2005
Kan vara en idé... Har själv satt en del 1:or, men inte p.g av avundsjuka utan p.g av att jag tycker vissa fordon här är hemska... Men att kunna se vad folk har röstat på för bilar skulle nog bara leda till ganska hetsk stämning här dock...
Senast redigerat av mrcelica (10 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

1 489 Inlägg
10 mars 2005
Jag betygsätter det jag tycker bilen är värd ! Ser den rostig ut och lagad med ejtejp så får den inte mer än en 1:a, men det behöver inte vara en riktig fin bil för att den ska få en 5:a heller. Beror på. Själv har man ont om dom tycker jag big_smile.

//- M@rcu$ -

• Även den starka måste ta i när han skiter

130 Inlägg
10 mars 2005
chrizz skrev:

Jag tycker du ska göra så att man ser vem det är som gett betyg på bilen.
Kan man ju alltid fråga varför om man e missnöjd eller tacka om man e nöjd

Administratör
11 911 Inlägg
10 mars 2005
Det är nog en dålig ide att visa exakt vad alla ger och till vad. Ingen skulle våga sätta ärliga betyg längre utan bara 5or. sätter man en 2:a och blir påhoppad sen för det, ja, det blir väl lite väl tråkig stämmning kanske smile

Men iaf, statistik för vad alla satt kanske kan fixas.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
13 mars 2005
Jag har märkt en sak... Folk som ger 1or & 2or kommenterar iget... Antagligen av rädsla att själva få dåliga betyg... Självklart är det ju inte det trevligaste att få en 1:a... Men om någon skriver det till mig och klagar.. Vad ska ja kunna göra åt det? Folk måste juh tycka vad dom vill... (och jag påstår inte att min bil är bland de snyggaste. Personligen så tycker jag att den är ful för tillfället.)  Fast sen finns det ju omogna människor som sätter dåliga betyg på alla bilar eller oxo så håller dom sig till ett märke bara.. (tar ett exempel: Jag tar märket audi eftersom jag själv kör det... Så om jag bara skulle ge audi höga betyg och dåliga till tex saab.) Det är omoget beteende tycker jag... Och en sak till.. Man borde inte kunna rösta om man inte har en egen bil utlagd på sidan... (bara ett förslag men..) Är det någon som håller med mig? Tål både positiv å negativ kritik.
Senast redigerat av Pi (13 mars 2005)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Sök