Galic_Andro skrev:
Jag lånar två bilder av dig Sam, på min V70N...
Och till den som skriver om vilka risiga bilar det fanns på träffen, lägg upp din bil och visa bättre, eller bara....väx upp och tänk på att folk lägger ner tid och pengar på dem här bilarna, för att ÄGAREN ska tycka om dem, inte för att impa på folk
Blir lika trött VARJE gång det kommer någon och bara skriver "vilka risiga bilar, vad tänkte ni med", och sen inte skriva VARFÖR bilarna är risiga...
Jag tar inte åt mig för att du skrev så, jag reagerar bara på ÄNNU en omogen nisse som gömmer sig bakom sitt tangentbord och skriver en sån kommentar, åk till en träff och skrik det rakt ut så ska vi se om du har bollarna till att göra det;) visst är det lätt att knappa lite på tangenter... suck!!
OBS: Kolla in den här bloggen, passar dig perfekt, bara att välja A eller B http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=61111 Angående bildkvalitets-klagomålet av att bilderna "inte var något vidare", så tycker jag att folk har höjt standarden på bild och film-tråden till 40.000kr kameror med über-utrustning, bilderna Sam tog var KANON, för att han endast ville visa vilka bilar som fanns på träffen, INTE visa hur duktig han är på att fota...
Tack för riktigt fina bilder Sam!
Mvh Andro