2937
Sök

Eftersnack: Gatebil Mantorp 26-28 juni 2009

SkenLaddRacing
130 Inlägg
29 juni 2009
Vart där på Lördagen och körde vart verkligen sjukt roligt fick köra över 2h på banan;) Hel nöjd dock lite dyrt då det vart missvisande på priserna men man lever en gång så. Men för vara första gången man kör på banan så hoppas jag inte vart ivägen för någon och gav den svarta rs4,an en liten match hehe;) Själv fick man stenskott (sprukna klarglas på bilen)^^ och en förstörd grill av någon som small ett däck tur man inte fick de på framrutan då hade den vart hejdå men det hör väll till, Kommer lätt återkomma dock så kommer man åka upp dit på fredagen och fixa in bilen plus vara första i kön till lincensen då man kom dit vid lite efter 8 och fick sitta och vänta i brasse stolen till 10.30 innan man fick äns köpt linsensen, Men dagen slutade med ett leende även om man hade lite motorproblem underdagen=)

SkenLaddRacing

7 Inlägg
29 juni 2009
Jag tycker också att det var en kanon träff...
Även om det blev lite för varmt inne i bilen för att man skulle orka köra på max utan att
göra misstag.
Däremot tycker jag det är lite lurigt med bilar som ligger ute på banan för att lära sig drifta, finns verkligen dom som inte har kontroll över det och gäller det att se upp när man skall om.

Kikanen på långa rakan var ju bara kul, gick att hålla riktigt hög fart igenom den och jag vet inte hur många bilar jag passade på att smita om i inbromsningen inför den....

Mvh Fredrik

28 Inlägg
29 juni 2009
Norde skrev:
missflostyle skrev:
för  mig var det första gången jag körde på banan! det var så kul!
FUCK  utställning säger jag bara, nu jävlar blir det åka av....
var det någon som var snabb o fick med något av mina MINI ställ på kort? wink hihi alla är nybörjare nån gång!

Jag tror jag ska ha några bilder på den också.. har inte hunnit gå igenom dem ännu bara tongue

ja vore kul om du hade de! big_smile

17 Inlägg
29 juni 2009
kul va det men varmt
gick ju riktigt bra att köra skiten ur bilen på söndagen
tyckte de hade dåligt koll med gulflagg  såg flera gånger på lördagen att det va nära att smälla pga av att de inte flaggade i tid för att de stod och tittade hela tiden ät fel håll istället för att hålla koll på vad som händer efter start och mål rakan så tittade dem på de bilar som körde på start och målrakan vilket är jätte fel om man står efter rakan och ska  man varna för de bilar som kommer i hög fart på startoch mål rakan för de som snurrar och åker av i den långa pariserkurvan man ska alltid ha uppsikt i mot bilens bakdel enkelt sagt inte bilens framdel om ni förstår vad jag menar
och sedan tycker jag att de som inte respekterar flaggorna ska bli bortkörda från banan för där
har man inget att göra om man skiter i flaggorna som vissa gorde på lördagen

det fungerade mycket bättre på söndagen
mvh bobban

forester 2,5 xt (brukis)
legacyGT-B (såld)
impreza gt kombi (såld)

75 Inlägg
29 juni 2009
kevlar_soul skrev:
Extra plus måste ges till Hammarberg samt snubbarna i J-spec bilarna..

Tack!

tack från Johan och Johan i J-Spec bilarna=)

75 Inlägg
29 juni 2009
taway skrev:
Jag tycker det har varit en kanonhelg på Mantorp! Massor med fräna bilar, trevligt folk, trevliga team som inte hade något emot lite prat med oss vanliga dödliga samt kanonvädret! Bredsladden idag var ju helt underbar! Satan vilken uppvisning av Fredric (?) i den vita supran och killarna i jspec-bilarna (speciellt S14). De andra driftarna var verkligen inte långt efter och den gröna Volvon gjorde en del sjuka driftar ända bort till chikanen och ännu längre smile Jag är i extas fortfarande och JA, det svider överallt trots solskyddskrämer wink

JoakimIsaksson skrev:
syabo skrev:

hahah aa han var riktigt jobbig hörde inte ett skit vad han sa:)

Jag tyckte det lät som att han va skitfull tongue

Det hör till när det är Gatebil! smile Växlade några med honom på lördagskvällen, då var han kanske lite påverkad men inte annars tror jag wink

tack även till dig:D skitkul att höra

tackar från oss båda=)

346 Inlägg
30 juni 2009
ja det var kanon under lördagen när jag och polarna åkte dit, perfekt väder och mycket härliga bilar, kanske inte så mycket ny byggt på utställningarna men de är ju bra de då vet man ju att dom är mänskliga och har en budget att gå efter dom med smile och mycket extrema bilar ute på banan som man fick stå och njuta av, men sen såg ja en tråkig och rejäl avåkning med en evo av lite äldre modell som verkade gå snuskigt bra, hoppas de gick bra med han som körde och han som satt igemte med, och att bilen går att få ihop igen

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

1 Inlägg
30 juni 2009
norrmannen med den blåa lightningen va ju galen ! big_smile

TSR
194 Inlägg
30 juni 2009
Riktigt rolig helg!

Dock lite dåligt med info och funktionärerna hade dålig koll. Tex program med vad som hände under dagarna, var det nån som hittade det?

Följ gärna mina projekttrådar!
Audi S4 Biturbo
Nissan 180zx S12 Turbo

1 059 Inlägg
30 juni 2009
Tenacious_Dboy skrev:
ja det var kanon under lördagen när jag och polarna åkte dit, perfekt väder och mycket härliga bilar, kanske inte så mycket ny byggt på utställningarna men de är ju bra de då vet man ju att dom är mänskliga och har en budget att gå efter dom med smile och mycket extrema bilar ute på banan som man fick stå och njuta av, men sen såg ja en tråkig och rejäl avåkning med en evo av lite äldre modell som verkade gå snuskigt bra, hoppas de gick bra med han som körde och han som satt igemte med, och att bilen går att få ihop igen

det gick int bara lite plast o en buckla i dörren,den kommer nog till våler,Om det är en röd evo 3 du tänker på

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

228 Inlägg
1 juli 2009
Själv landade man i sandlådan med sand i HELA motorn som följd.. Har börjat plocka ner den nu och har konstaterat att det har gått sand hela vägen in i motorn.. suck.. annars var det som vanligt på gatebil, kass info, allt kostar en förmögenhet och ett jävla ös! Och alla ni som klagar på bankörningen, vet ni inte vad ni ger er in på så ställ inte upp! Vara rädd om bilen ska man inte vara där..

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

72 Inlägg
1 juli 2009
RobinAdolfsson skrev:
norrmannen med den blåa lightningen va ju galen ! big_smile

Kan bara hålla med ! big_smile

14 Inlägg
1 juli 2009
Nu har vi från 5100.se fått upp en hög med bilder i galleriet från helgen som varit big_smilecool

296 Inlägg
1 juli 2009
Cossie Jimmy skrev:
Nu har vi från 5100.se fått upp en hög med bilder i galleriet från helgen som varit big_smilecool

Ja jävlar det var många bra bilder det!
Det är däremot massor med bilder som nästan är kopior av varandra. Gallra lite nästa gång kanske? smile

14 Inlägg
2 juli 2009
Brukar göra det men denna gång så la jag ut alla som inte vart allt för illa....

1 278 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
hur många av er ska på action meet?

Street Knight

2 014 Inlägg
2 juli 2009
syabo skrev:

Skapa en egen Inför-tråd? wink

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

1 278 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
Alecci skrev:
syabo skrev:

Skapa en egen Inför-tråd? wink

de gör jag:)

Street Knight

1 278 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
sådär tråd skapad:)

Street Knight

330 Inlägg
3 juli 2009
Någon som sitter på mer info om den blåa s2an som körde i extrem klassen, och som även vann racet ?

Sök