Jag är nöjd med helgen! Kalas bra väder, bra bemötande från arbetande personal, många fina bilar av bland sort och grymt skön stämning bland folket!
Störde mig dock en aning på följande:
1. Prisutdelningen. För det första, skaffa bättre högtalare. För det andra, hur kan DKL supran endast vinna ett pris? Bilen är så jävla övergrym och den tål att synas i sömmarna. Vissa av prisvinnarna hade klockrena bilar men (ibland) långt ifrån i samma skick som nyss nämnda. Minns en vad användaren som kör DKL supran heter här på garaget.org men fan vilken bil han byggt!
2. Jag tyckte inte det var samma kvalité på förarna detta år som 2007 och 2008. Givetvis varierar det, vissa är nybörjare vissa är duktigare. Jag menar absolut inte att jag är bättre förare än någon av de som körde på banan, men jag tycker att kvalitén överlag var sämre.. Inte alls lika mycket show som tidigare, tyvärr. Extra plus måste ges till Hammarberg samt snubbarna i J-spec bilarna..
3. Vissa borde dessutom lära sig att gå i högklackat innan man börjar vandra runt halvnaken
När de sitter ner kan de se hur heta ut som helst men sen när de skall börja gå.. Ja ni fattar galoppen
Men men.. Jag är nöjd med helgen i alla fall!
Tack!