2281
Sök

Eftersnack: Gatebil Mantorp 26-28 juni 2009

1 278 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
vad tycker ni om helgen? jag tyckte att de var lite dåligt med drifting. och så fick jag en idol!smile Hammaberg i sin gröna volvo:)

Street Knight

35 Inlägg
28 juni 2009
Kom igen nu alla! Berätta allt, själv var man ju inte där sad!

Sometimes it's good to be schizophrene
Cause when I'm close to the end,
I've got always a friend.

424 Inlägg
28 juni 2009
varmt som faan men var riktigt trevligt!

kevlar_soul
28 juni 2009
Jag är nöjd med helgen! Kalas bra väder, bra bemötande från arbetande personal, många fina bilar av bland sort och grymt skön stämning bland folket!

Störde mig dock en aning på följande:

1. Prisutdelningen. För det första, skaffa bättre högtalare. För det andra, hur kan DKL supran endast vinna ett pris? Bilen är så jävla övergrym och den tål att synas i sömmarna. Vissa av prisvinnarna hade klockrena bilar men (ibland) långt ifrån i samma skick som nyss nämnda. Minns en vad användaren som kör DKL supran heter här på garaget.org men fan vilken bil han byggt!

2. Jag tyckte inte det var samma kvalité på förarna detta år som 2007 och 2008. Givetvis varierar det, vissa är nybörjare vissa är duktigare. Jag menar absolut inte att jag är bättre förare än någon av de som körde på banan, men jag tycker att kvalitén överlag var sämre.. Inte alls lika mycket show som tidigare, tyvärr. Extra plus måste ges till Hammarberg samt snubbarna i J-spec bilarna..

3. Vissa borde dessutom lära sig att gå i högklackat innan man börjar vandra runt halvnaken tongue När de sitter ner kan de se hur heta ut som helst men sen när de skall börja gå.. Ja ni fattar galoppen tongue

Men men.. Jag är nöjd med helgen i alla fall!

Tack!
Senast redigerat av kevlar_soul (28 juni 2009)

Japan Quality
670 Inlägg
28 juni 2009
Mkt trevligt på banan. Vädret går ju inte att klaga över. smile  Men i övrigt är det väl vad man gör träffen till själv om man anser den lyckad eller ej.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

424 Inlägg
28 juni 2009
http://www.garaget.org/?car=120172 här har du dkl supran Cim

kevlar_soul
28 juni 2009
Thanks dude!

1 278 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
driftingen kanske blev sämre för att de inte var någon driftin tävling iår som förra året var de ju nordic driftings serie

Street Knight

4 670 Inlägg
28 juni 2009
Var bara på lördagen men grymt nöjd ändå med bilarna.

Kunde inte gå på söndagen pga lite småröd kropp o ben lol

72 Inlägg
28 juni 2009
Var bara igår Lördag men jag är helnöjd ! Alltig lika kul att se grova bilar på banan !!
Vädret kan man heller inte klaga på , Förutom att man kanske skulle smörjt in sig lite innan tongue
Ser nu fram emot Bilsport Actionmeet den 31 Juli och 1 Augusti smile Årets nästa höjdpunkt !!

7 120 Inlägg
28 juni 2009
Allt var mer än grymt! Störde mig bara på den där norska speakern som aldrig ville vara tyst.

19 Inlägg
28 juni 2009
Småröd haha. Ser ut som jag har en tröja på mig när jag inte har det neutral

Var där lördagen till 17, hade tänkt prova på bana med "slö20in" koppling var lite dålig dock, inte märkt innan, så jag lät den stå. Var nog bäst med tanke på att ingen med under 300hk körde...  kul med alla monster bilar som kom dit på släp, rena banbilar. Inte så mycket "testa egen bruksbil" lol

Det var otroligt många fina bilar där! Lite dåligt att utställningsområdet inte var indelat i klasser som tyskt, japanskt, osv. Bilarna stod lite här och där.

Tog 100 bilder + filmade lite, lägger upp senare.

Bmw 320 1994

1 278 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Allt var mer än grymt! Störde mig bara på den där norska speakern som aldrig ville vara tyst.

hahah aa han var riktigt jobbig hörde inte ett skit vad han sa:)

Street Knight

Sjölejon
80 Inlägg
28 juni 2009
Va där hela helgen och det va super bra! Bra bilar och bra fest!

^.^

Sjölejon
80 Inlägg
28 juni 2009
syabo skrev:
Aerodynamik skrev:

Jag tyckte det lät som att han va skitfull tongue

^.^

296 Inlägg
28 juni 2009
Jag tycker det har varit en kanonhelg på Mantorp! Massor med fräna bilar, trevligt folk, trevliga team som inte hade något emot lite prat med oss vanliga dödliga samt kanonvädret! Bredsladden idag var ju helt underbar! Satan vilken uppvisning av Fredric (?) i den vita supran och killarna i jspec-bilarna (speciellt S14). De andra driftarna var verkligen inte långt efter och den gröna Volvon gjorde en del sjuka driftar ända bort till chikanen och ännu längre smile Jag är i extas fortfarande och JA, det svider överallt trots solskyddskrämer wink

JoakimIsaksson skrev:
syabo skrev:
Aerodynamik skrev:

Jag tyckte det lät som att han va skitfull tongue

Det hör till när det är Gatebil! smile Växlade några med honom på lördagskvällen, då var han kanske lite påverkad men inte annars tror jag wink
Senast redigerat av taway (28 juni 2009)

506 Inlägg
28 juni 2009
d va grymt kul på mantorp! mkt folk å kanon väder!

Born to be wild and crazy

Team dBakuten
3 453 Inlägg
28 juni 2009
Kortfattat.. Varmt, fylla, bråk å stök, polishämtningar, ambulanshämtningar
Annars kul..
Dock kul att få umgås med lite goa vänner som vanligt, det är ju praktiskt taget Er jag
åker för å träffa.

Glömde.. lättklädda tjejer i all ära.. men måste det vara luderstatus på klädseln för det?
Fanns för övrigt bara en tjej som det var värt att lägga ögonen på. smile
Senast redigerat av Tokken (28 juni 2009)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

782 Inlägg
28 juni 2009
Åkte ner på lördagen klev upp 03:30 jag och danne stack från bollnäs 04:00 kom fram vid 9:00 tiden 47mil senare,, halvdöv och jäkligt trött sen fick vi stå i kö typ 1,5 timmar för att få licens.. men när vi väl komm ut på banan var det värt både pengar och tid.. smile fy fan vad kul jag hade,har aldrig kört bil på bana förr och inte heller sladdat runt på en bana.. men mot slutet av dan fick jag till (i mina ögon) lite schyssta häng på 3ans växel i vänstern efter depårakan,,, fick vila på rakorna då bilen gick varm hade som mest 116 grader på vattnet,, då hade vi full värme och full fläckt på inne i kupen , lite varmt var det smile..
nästa år blir det en tre dagars..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Sök