Enligt yr.no ska det börja regna vid 22-tiden. Inte för att det är aktuellt att jag skulle komma på träffen i alla fall då jag inte litar på vissa som är alltför gasglada. Se inlägg på sida 2.
Enligt yr.no ska det börja regna vid 22-tiden. Inte för att det är aktuellt att jag skulle komma på träffen i alla fall då jag inte litar på vissa som är alltför gasglada. Se inlägg på sida 2.
Förjäkligt såntdär. Tyvärr är det ju inte bara gasglatt folk som ökar riskerna. Höll på att krocka med en bevakningstjänstbil en kväll på grund av att kärringen prejade mig flertalet gånger. När jag väl kom om och lade mig bredvid för att kolla surt på föraren så peka hon finger, ungefär som om det var mitt fel. Finns folk till allt...
Förjäkligt såntdär. Tyvärr är det ju inte bara gasglatt folk som ökar riskerna. Höll på att krocka med en bevakningstjänstbil en kväll på grund av att kärringen prejade mig flertalet gånger. När jag väl kom om och lade mig bredvid för att kolla surt på föraren så peka hon finger, ungefär som om det var mitt fel. Finns folk till allt...
Ska dock till träffen i Norrköpingskaravanen
Ja. Väktare är bara "cop-wannabees".
Jag anser att folk som ska åka på träffarna ska ha lite koll på fordon runtomkring. Spelar ingen roll om det rör sig om en sprillans Lamourghini eller en rostig gammal häck som troligtvis gör sin sista säsong i trafik. Det finns väl andra ställen att gasa av sig om man måste det?
Kommer nog en sväng ikväll, trots vädret.... kul att se att det finns bilar i linköping, letat så febrilt efter dem innan hoppas att någon vågar sig ut trots det förväntade smhiregnet..
Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!
tss....använd yr.no istället, och dom säger växlade molnighet så det är bara att börja damma av finbilarna o visa att linköping har mycket fina bilar, för de har vi...(även om dom sällan visar sig)
Solen skiner i Linköping men jag kan inte komma om det regnar då går inte min bil att köra pga luftintag rakt övet tändstiften samt luftfiltret Smart o tänka på sånt när man bygger en prestandabil va? Hahaha
Ford Sierra Cosworth RWD 1990
Volkswagen Passat 1.8T 1997
Volkswagen Golf MK2 1990