Hade inne bilen för ca 3 veckor sedan då dom bytte kammrem+tillbehör samt vattenpump. Redan samma dag efter ca 15min från verkstaden blev bilen varm jätte snabbt och kokade. Fyllde på vatten och luftade systemet. Samma sak hände dagen efter. Så jag åkte in till verkstaden och dom sa då att det var dåligt luftat från början och gjorde om luftningen. Har inte använt bilen så mycket efter det mer än några små sträckor på ett par hundra meter. Idag däremot när jag skulle iväg så kokade bilen igen. ???? blir galen... kände att bilen inte gick som den skulle, att turbon inte ladde fullt typ och sen att ac:n inte kylde som den ska göra. Kollade då på mätaren och såg att bilen var varm igen. stannade bilen direkt och såg hur det ran kylarvatten från motorn ner på marken. Vad ska jag göra. tänk om toppen är slagen... vem står för detta då? ska jag ringa och be dom fixa detta gratis eller måste jag står för arbete igen? fläkten går nästan hela tiden känns det som... hoppas ni förstår vad jag menar... bilen fungerade fint innan jag lämnade in bilen på verkstaden!
tacksam för snabba svar!
/Kennie
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity