ursäkta om jag lånar tråden men jag skulle av nyfikenhets skull vilja veta om det skulle gå att beställa nycklar till en 740 från sent 80 tal också eller om det är för gammalt? känner nämligen en som gjort samma tabbe
Har för mig att jag har läst någonstans eller om någon har sagt det till mig att om man låser upp bilen med nyckeln så larmet går igång så har man 20sekunder på sig att starta bilen innan startspärren kickar in.. Detta gällde 850, dock är jag inte säker på om det stämmer
Men det går väl bara att klippa sladden till startspärren isåfall?
Volvo säger att det tar minst några dagar att få in nycklarna. Bilen är parkerad på tidsbegränsa parkering. Redan fått böter för 800 kr. Någon som har tips på vad jag ska göra? HJÄLPPPP
Volvo säger att det tar minst några dagar att få in nycklarna. Bilen är parkerad på tidsbegränsa parkering. Redan fått böter för 800 kr. Någon som har tips på vad jag ska göra? HJÄLPPPP
- Kan man inte bogsera iväg bilen då du kan komma in i den, men inte starta den? Annars lär du få en heeel del böter
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Jag köpte nya nycklar på volvo. kostade nästan 1000 kr. Fick typ 1400 i böter av lapplisorna, ringde dem och berättade läget för parkeringsvakterna men de sa "antigen så bogserar du bort bilen eller så kommer vi bara ge dig mer böter." Men det löste sig till slut!