3206
Sök

Ta B-körkort innan 18. Vart hittar man information och övrigt??

Muttley
3 juli 2009
RPMDennis skrev:
xorox_88 skrev:
Hahahahahahahahaahhahahahahah.

Shit och så vi ju sånna som dig som verkar ha bott under sten när man inte förstår att man inte måste skriva över allt med en massa idioti.

Är nog du som bor under en sten, i en skog i en....

skärp er för fan. Har aldrig funnits dispens för att kunna ta bkort tidigare än 18 år och kommer aldrig finnas. hur fan skulle de se ut om vi hade 17åringar på våra svenska vägar när de inte ens kan köra när de är 20 ??

465 Inlägg
3 juli 2009
citerat från killens press **Jag heter Dennis och är 15 år. Bor i centralare Stockholm. Har alltid älskat bilar,mc ,båtar. Om de är nåt så är de bara att fråga på smile. Snart så blir det första bilen och mecka med. Längtar som....**
menar han att som 15åring vill ha dispans för att få ta körkort? rätta mig om jag har fel!

319 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
laaantz skrev:
citerat från killens press **Jag heter Dennis och är 15 år. Bor i centralare Stockholm. Har alltid älskat bilar,mc ,båtar. Om de är nåt så är de bara att fråga på smile. Snart så blir det första bilen och mecka med. Längtar som....**
menar han att som 15åring vill ha dispans för att få ta körkort? rätta mig om jag har fel!

De där e gammalt e 17 nu.....

302 Inlägg
3 juli 2009
Redigerat av moderator. Du har tilldelats en varning för stötande uttalanden.

183 Inlägg
3 juli 2009
En fin historia jag har hört är en 17 årig kille som fick dispens pga han hade sjukdomen Leukemi, den artigaste sorten. som inte gick att bota, så han fick tydligen "dispens" och dog någon vecka senare efter han fyllde arton.

Tror inte ett skit på detta dock

7 100 Inlägg
3 juli 2009
HAHAHAHAHA ta körkort innan man är 18,haha ja jävlar tongue

de lär du väll fatta själv??

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

787 Inlägg
3 juli 2009
Annars borde admins dela ut varningar till visa ******* som skrivit i denna tråd!!!

Ska han bli trackad bara för att han ställer en fråga som han inte kan svaret på?

Men iaf till din fråga så är det nog som vissa varit vettiga att skriva så kan man nog inte ta körkort innan man fyllt 18. Traktor kort kan man få dispans för.

319 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
AlvereZ skrev:
Annars borde admins dela ut varningar till visa ******* som skrivit i denna tråd!!!

Ska han bli trackad bara för att han ställer en fråga som han inte kan svaret på?

Men iaf till din fråga så är det nog som vissa varit vettiga att skriva så kan man nog inte ta körkort innan man fyllt 18. Traktor kort kan man få dispans för.

Ok tackar så mycket. Ha de

2 283 Inlägg
3 juli 2009
AlvereZ skrev:

Han borde bli trackad för att han ens tror det...

R.I.P. Michael Jackson!

787 Inlägg
3 juli 2009
Pikey skrev:
AlvereZ skrev:

Du borde nåt annat!! Men det hör inte hemma i denna tråd!!

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
3 juli 2009
AlvereZ skrev:
Pikey skrev:
AlvereZ skrev:

han godtar ju inte svaren och då kan det lätt bli lite pajkastning

2slow

DFFL
9 020 Inlägg
3 juli 2009
A borde B!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Muttley
4 juli 2009
AlvereZ skrev:

Han trackar ju folk som skriver här så då borde han bli avstängd???

Saabifierad
2 031 Inlägg
4 juli 2009
azid skrev:
AlvereZ skrev:
Pikey skrev:

han godtar ju inte svaren och då kan det lätt bli lite pajkastning

På vilket sätt godtar trådskaparen inte svaren? vad jag läser av trådskaparens svar så frågar han några följdfrågor sedan börjar alla trakasera honom. I ett inlägg har trådskaparen provocerat någon som börjat provocera honom. Ger det alla rätten att provocera trådskaparen bara för det?

Förövrigt känns det larvigt att vuxna människor som är i körkortsåldern och över känner sig kränkta och provocerade av en 17 åring som bara undrar om han kan få dispans eller inte.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

5 089 Inlägg
N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
4 juli 2009
Om det gick så skulle alla redan gjort det... Du får glädja dig åt att du har möjlighet att köra tralle så länge wink

Rock'n Roll

482 Inlägg
4 juli 2009
ingen som tror att det är ett troll som är här?  finns väll ingen som kan ha missat att man inte får ta b-kort innan man är 18

just real power
no turbo shit

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
4 juli 2009
snackcalahan skrev:
ingen som tror att det är ett troll som är här?  finns väll ingen som kan ha missat att man inte får ta b-kort innan man är 18

Misstänka kan man ju alltid göra men att feltolka saker och ting gör även den bäste

Rock'n Roll

1 814 Inlägg
4 juli 2009
lelleal skrev:
kör utan körkort ,de gjorde ja ibland när ja va 17 för man kan inte få dispans!

Va!? Vadå köra utan körkort, Killen lär inte bli så glad om han åker dit o får vänta med körkortet många år. yikes

Sök