2482
Sök

Angående; Friday Night Meet 10/7

German Engineering
9 083 Inlägg
5 juli 2009
#21
Jag dyker upp, kanske med en polare smile

1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9. Hamberg
10. CarpeDiem
11.
12.
13.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

35 Inlägg
5 juli 2009
#22
Härligt att se Sam! Har gått TVÅ dagar sen senaste träffen och jag längtar redan efter FNM-känslan!


CREW FTR
435 Inlägg
5 juli 2009
#23
Jag kommer, bland de bästa träffarna ja har vart på under min "korta" tid i körkorts värden:D

Riktigt kul på träffarna, bra jobbat!!smile

1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9. Hamberg
10. CarpeDiem
11. Golfmk5
12.
13.

FUCKTARD RACING CREW

237 Inlägg
6 juli 2009
#24
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile kan tyvärr inte närvara då jag inte är i sthlm, hade sett fram emot att möta golfmk5, så som jag vill möta dig ikväll på racet hehe, får bli veckan efter haha.. ha det så kul grabbar!


F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
6 juli 2009
#25
Patchi skrev:
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile
Hade min Nikon D80 inte pajjat förra månaden så hade jag plåtat minneskortet fullt..
Tyvärr så är kameran som sagt lite småemot att jobba med mig och autofokusen fungerar varken på kameran eller på objektivet. =/

Ska dock se till att ha med mig kameran till nästa gång det är stor träff, måste bara övertala försäkringsbolaget att det inte var mitt fel att den gick sönder.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#26
haha har tagit dig två gånger nu:P du måste ta mig nångång:P du har typ 10hk mer i en mindre bil än mig! de borde inte vara några problem tkr ja!! När vi drog på motorvägen hade ja 3st i bilen! den var lite trött dåbig_smile den lilla 1.4 motorn tog ut sin rätt då! vikt känslig som satan!

Patchi skrev:
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile kan tyvärr inte närvara då jag inte är i sthlm, hade sett fram emot att möta golfmk5, så som jag vill möta dig ikväll på racet hehe, får bli veckan efter haha.. ha det så kul grabbar!

FUCKTARD RACING CREW

260 Inlägg
6 juli 2009
#27
Ska försöka glida förbi!


237 Inlägg
6 juli 2009
#28
haha aa jag vet, har 10hk mer än dig men du har en turbo kompressor i din bil vilket inte jag har tongue vet att vi båda fick dåliga starter förra gången men igår när det va torrt så kändes det som att jag fick ganska bra starter smile e sugen på att möta dig igen haha.. kan inte släppa det tongue
aaa på motorvägen så gled vi ganska bra, men ville inte trycka på alldeles för mycket, hade inte så mycket bensin kvar så jag var tvungen att få den att räcka hela vägen hem haha big_smile


golfmk5 skrev:
haha har tagit dig två gånger nu:P du måste ta mig nångång:P du har typ 10hk mer i en mindre bil än mig! de borde inte vara några problem tkr ja!! När vi drog på motorvägen hade ja 3st i bilen! den var lite trött dåbig_smile den lilla 1.4 motorn tog ut sin rätt då! vikt känslig som satan!

Patchi skrev:
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile kan tyvärr inte närvara då jag inte är i sthlm, hade sett fram emot att möta golfmk5, så som jag vill möta dig ikväll på racet hehe, får bli veckan efter haha.. ha det så kul grabbar!


F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
6 juli 2009
#29
Patchi skrev:
haha aa jag vet, har 10hk mer än dig men du har en turbo kompressor i din bil vilket inte jag har tongue vet att vi båda fick dåliga starter förra gången men igår när det va torrt så kändes det som att jag fick ganska bra starter smile e sugen på att möta dig igen haha.. kan inte släppa det tongue
aaa på motorvägen så gled vi ganska bra, men ville inte trycka på alldeles för mycket, hade inte så mycket bensin kvar så jag var tvungen att få den att räcka hela vägen hem haha big_smile


golfmk5 skrev:
haha har tagit dig två gånger nu:P du måste ta mig nångång:P du har typ 10hk mer i en mindre bil än mig! de borde inte vara några problem tkr ja!! När vi drog på motorvägen hade ja 3st i bilen! den var lite trött dåbig_smile den lilla 1.4 motorn tog ut sin rätt då! vikt känslig som satan!

Patchi skrev:
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile kan tyvärr inte närvara då jag inte är i sthlm, hade sett fram emot att möta golfmk5, så som jag vill möta dig ikväll på racet hehe, får bli veckan efter haha.. ha det så kul grabbar!
Det var kanske därför du hann med rätt bra, med fylld bensintank så hade det gått betydligt sämre. =P

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

237 Inlägg
6 juli 2009
#30
haha nää på motorvägen så tryckte jag inte på mer än 180 och ändå körde om, vill inte trycka på mer för att jag hade så lite bensin.

Jojje_ skrev:
Patchi skrev:
haha aa jag vet, har 10hk mer än dig men du har en turbo kompressor i din bil vilket inte jag har tongue vet att vi båda fick dåliga starter förra gången men igår när det va torrt så kändes det som att jag fick ganska bra starter smile e sugen på att möta dig igen haha.. kan inte släppa det tongue
aaa på motorvägen så gled vi ganska bra, men ville inte trycka på alldeles för mycket, hade inte så mycket bensin kvar så jag var tvungen att få den att räcka hela vägen hem haha big_smile


golfmk5 skrev:
haha har tagit dig två gånger nu:P du måste ta mig nångång:P du har typ 10hk mer i en mindre bil än mig! de borde inte vara några problem tkr ja!! När vi drog på motorvägen hade ja 3st i bilen! den var lite trött dåbig_smile den lilla 1.4 motorn tog ut sin rätt då! vikt känslig som satan!


Det var kanske därför du hann med rätt bra, med fylld bensintank så hade det gått betydligt sämre. =P


Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
6 juli 2009
#31
Jag dyker upp med tjejen, som får se vad man slösar pengar och tid på lol

Beror också på om jag hinner byta bromsarna runtom som gav upp samtidigt haha, samt k-stagen fram!!

Cya at friday!!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Team Night Meet
217 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
#32
Gjort en liten ikon för Friday Night Meet , Va tycks?

http://ekfalk.blogg.se/images/2009/friday-night-meet_44725422.jpg
Senast redigerat av vonekfalk (6 juli 2009)

easy to sound cocky when you got no ride..

R-Berg
392 Inlägg
6 juli 2009
#33
"Goes down" inte "Gose" big_smile

Annars fet smile
Senast redigerat av Hamberg (6 juli 2009)


237 Inlägg
6 juli 2009
#34
snygg logga wink men som hamberg skrev, lite felstavat men annars så e den snygg wink


CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#35
Haha du tar mig säkert om ja får i backen:D Du får testa igen men ja ska inte släppa om dig:P hehe
ja har 140hk med turbo och kompressor, du har 150hk med sug motor de spelar inte så jätte stor roll för du har fortfarande 10hk mer + mindre bil så den är mycket lättare:P Min väger 1350kg och din 1170kg så i praktiken borde ja inte ha en skans:P
Okej, ja hade fullt med soppa och nästan full bil så min var skit seg tyckte ja själv:D


Patchi skrev:
haha aa jag vet, har 10hk mer än dig men du har en turbo kompressor i din bil vilket inte jag har tongue vet att vi båda fick dåliga starter förra gången men igår när det va torrt så kändes det som att jag fick ganska bra starter smile e sugen på att möta dig igen haha.. kan inte släppa det tongue
aaa på motorvägen så gled vi ganska bra, men ville inte trycka på alldeles för mycket, hade inte så mycket bensin kvar så jag var tvungen att få den att räcka hela vägen hem haha big_smile


golfmk5 skrev:
haha har tagit dig två gånger nu:P du måste ta mig nångång:P du har typ 10hk mer i en mindre bil än mig! de borde inte vara några problem tkr ja!! När vi drog på motorvägen hade ja 3st i bilen! den var lite trött dåbig_smile den lilla 1.4 motorn tog ut sin rätt då! vikt känslig som satan!

Patchi skrev:
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile kan tyvärr inte närvara då jag inte är i sthlm, hade sett fram emot att möta golfmk5, så som jag vill möta dig ikväll på racet hehe, får bli veckan efter haha.. ha det så kul grabbar!

FUCKTARD RACING CREW

CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#36
du drog mig lite då men som sagt nästan full tank och totalt 4st i bilen sen bredare däck än org såtongue men ska vi köra så ska ja sitta själv då ska vi se om de blir lite svårare att ta mig:D

Patchi skrev:
haha nää på motorvägen så tryckte jag inte på mer än 180 och ändå körde om, vill inte trycka på mer för att jag hade så lite bensin.

Jojje_ skrev:
Patchi skrev:
haha aa jag vet, har 10hk mer än dig men du har en turbo kompressor i din bil vilket inte jag har tongue vet att vi båda fick dåliga starter förra gången men igår när det va torrt så kändes det som att jag fick ganska bra starter smile e sugen på att möta dig igen haha.. kan inte släppa det tongue
aaa på motorvägen så gled vi ganska bra, men ville inte trycka på alldeles för mycket, hade inte så mycket bensin kvar så jag var tvungen att få den att räcka hela vägen hem haha big_smile



Det var kanske därför du hann med rätt bra, med fylld bensintank så hade det gått betydligt sämre. =P

FUCKTARD RACING CREW

237 Inlägg
6 juli 2009
#37
fan va tråkigt, hoppas att försäkringsbolaget fixar det åt dig då smile

Jojje_ skrev:
Patchi skrev:
tja! se till att ta lite grymma bilder så att jag får se dem smile
Hade min Nikon D80 inte pajjat förra månaden så hade jag plåtat minneskortet fullt..
Tyvärr så är kameran som sagt lite småemot att jobba med mig och autofokusen fungerar varken på kameran eller på objektivet. =/

Ska dock se till att ha med mig kameran till nästa gång det är stor träff, måste bara övertala försäkringsbolaget att det inte var mitt fel att den gick sönder.


237 Inlägg
6 juli 2009
#38
inga problem haha big_smile nästa gång så ska jag komma med full tank som i fredags, hoppas att du oxå har det då smile tyvärr vet jag inte om jag kan närvara, 99% att jag inte är där på fredag men om jag kommer så måste vi köra en gång, oavsett hur det går så är det kul big_smile hoppas på torrt underlag då, men har hört att det ska regna så som det gör nu.. i annat fall så kom till södertälje på söndag kväll, är hemma då och ska köra där lite smile

golfmk5 skrev:
du drog mig lite då men som sagt nästan full tank och totalt 4st i bilen sen bredare däck än org såtongue men ska vi köra så ska ja sitta själv då ska vi se om de blir lite svårare att ta mig:D

Patchi skrev:
haha nää på motorvägen så tryckte jag inte på mer än 180 och ändå körde om, vill inte trycka på mer för att jag hade så lite bensin.

Jojje_ skrev:

Det var kanske därför du hann med rätt bra, med fylld bensintank så hade det gått betydligt sämre. =P


Team Night Meet
217 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
#39
På fredag tänkte ja dra me mina 3 års utbildning utav film & media & slänga ihop en film utav våran träff & följderna smile

Kommer behöva lite olika "bilder" på träffen, folk me ljudbyggen på en sida, folk me "stylade" bilar på en sida, lite folk klungor, entre när bilarna kommer in i p-huset .. osv.. men ja kommer underrätta alla då det är aktuellt. Folk som har både ljudbygge & styling kommer att få stå på båda ställena då de filmas i olika tagningar.

Så försök slänga ihop något nice i bakluckan annars är det bara ta me sitt topp humör så blir de här en utav våra bästa träffar!

Ekfalk!

easy to sound cocky when you got no ride..

CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#40
Hehe hoppas du kmr:P Visst kan ja komma bara skriva vilken gata ja ska till så slår ja in gps:en dit;D
men med tanke på allt mellan våra bilar borde du ta mig big_smile ska bli kul och se big_smile

Patchi skrev:
inga problem haha big_smile nästa gång så ska jag komma med full tank som i fredags, hoppas att du oxå har det då smile tyvärr vet jag inte om jag kan närvara, 99% att jag inte är där på fredag men om jag kommer så måste vi köra en gång, oavsett hur det går så är det kul big_smile hoppas på torrt underlag då, men har hört att det ska regna så som det gör nu.. i annat fall så kom till södertälje på söndag kväll, är hemma då och ska köra där lite smile

golfmk5 skrev:
du drog mig lite då men som sagt nästan full tank och totalt 4st i bilen sen bredare däck än org såtongue men ska vi köra så ska ja sitta själv då ska vi se om de blir lite svårare att ta mig:D

Patchi skrev:
haha nää på motorvägen så tryckte jag inte på mer än 180 och ändå körde om, vill inte trycka på mer för att jag hade så lite bensin.



FUCKTARD RACING CREW


Sök