Fick idag hem mina nya fälgar (TSW Kyalami 19") ifrån NP däck som ser till att bilen har sjysta fälgar och däck. Stort tack till Nisse på www.npdack.se
Var självfallet tvunget att provmontera fälgarna så de passade med mina lite stora bromsok fram. Tog ett par bilder, dock med mobilen....
Du, detta börjar ju bli riktigt trevligt! Du har inte någon bild med baslådan ungefärligt monterad på brädan? Skulle va kul att se hur det kommer sitta
Du, detta börjar ju bli riktigt trevligt! Du har inte någon bild med baslådan ungefärligt monterad på brädan? Skulle va kul att se hur det kommer sitta
Det finns flera bilder några inlägg upp i tråden där baslådan sitter på plats, basarna kommer spela nedåt mot golvet och alltså ej synas.
Det finns flera bilder några inlägg upp i tråden där baslådan sitter på plats, basarna kommer spela nedåt mot golvet och alltså ej synas.
Det va just med basarna i jag menade Men tror jag kan se framför mig lite hur du har tänkt dig. Kommer nog kunna bli skit bra! Kommer inte ihåg om du skrivit det i tråden innan, men är målet Elmia eller?
Det va just med basarna i jag menade Men tror jag kan se framför mig lite hur du har tänkt dig. Kommer nog kunna bli skit bra! Kommer inte ihåg om du skrivit det i tråden innan, men är målet Elmia eller?
Tanken är att bilen ska vara tävlingsklar på Elmia, dock ej 100% färdig, är som sagt en hel del jobba kvar förutom instrumentbrädan och frontsubben.
Ska dras kablar, byggas ett slutstegsrack, batterilåda, baslåda bak. Sen ska en massa paneler byggas, stolar kläs om, m.m. m.m. och det är bara det invändiga.