Jag blir så matt.... Tjejens bil ville koka förra veckan och en frostplugg gick så hon har fått ta min bil hela veckan så jag har inte hunnit göra ett piss av det jag planerat.. Jaja, ställer mig i skamvrån någonstans på söndag
Hallo gött folk! Jag hade tänkt att åka på Lördag morgon med mina polare och vi skulle nattat på hotel. Men då jag kom in lite sent i bilden går det inte att lösa sovplats åt mig på hotellet då dem inte kan ta in en extra säng på rummen, och ett eget rum blir för dyrt för min del, så jag tänkte kolla om någon har tipps.
Allt lär väll vara fullt såhär dax, även campingrar m,m ? Finns det någon bra parkering att sova på i bilen? eller vad har folket för tips?
Lördag kl 12.00 kommer det att regna, men senare vid 18.00 så kommer det att vara uppehåll. Söndan kl 12.00 kommer det att vara lite soligt men 0,1 mm regn. Så vi får hoppas på det bästa
Hallo gött folk! Jag hade tänkt att åka på Lördag morgon med mina polare och vi skulle nattat på hotel. Men då jag kom in lite sent i bilden går det inte att lösa sovplats åt mig på hotellet då dem inte kan ta in en extra säng på rummen, och ett eget rum blir för dyrt för min del, så jag tänkte kolla om någon har tipps.
Allt lär väll vara fullt såhär dax, även campingrar m,m ? Finns det någon bra parkering att sova på i bilen? eller vad har folket för tips?
Vh Wallis
Tidigare år har jag ställt mej i kön till insläppet på lördag kväll/natt, och sovit i bilen där. Förra året så ställde jag mej på en grusväg några hundra meter från insläppet och sov i bilen.
Vh Wallis
Jag och frugan kommer att ställa oss i kön under lördagsnatten och sova i bilarna en stund för runt 5 bör man stiga upp o fixa iordning då insläppet börjar kl 6
Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.
Mjo men va fan jag tänker inte ställa ut min bil Nog för att det kanske finns många andra mindre modiferade Volvo's där Men hur skoj är det att gå o kolla på det? Antingen ska det vara skit fint original skick Eller vässat utav bara den