Shoo!
Idag har jag varit och besiktigat bilen och det gick väl sådär. Jag fick 5 fel som bara ska vara 4 om den där jävla gubben hade haft ögon att se med.
Det började med att vi upptäckte att " axeln " som håller fast bakaxeln va halt böjd
och det förstår jag inte hur det kunnat hända för det va inga märken på den som om den skulle fått ett slag, och så började han tjabba om att den drar snett för ett det ena hjulet va mer slitet än det andra. Men så va det inte utan det är för att jag har burnat lite men det sa jag inget om till han för då hade han säkert kommit på något annat dumt.
Sedan kom vi till dragkroken den va lite rostig tyckte han och det kan jag hålla med om så det ska med fixas.
Sedan kom vi till avgasröret som jag nästan visste jag skulle få anmärkning på, och det läckte lite sedan va det dåligt upphängt. Men den dumma fan nöjer sig inte med att bara känna lite på röret utan han hänger sig typ i det och säger " Det här får du sätta fast bättre " sen bara flinar han och då blev jag lite arg men det gjorde inte saken bättre!
Sedan skulle han ut och köra bilen och kolla bromsar och dom tog hur bra som helst tyckte han sen skulle han testa handbromsen och den tog inte på vänstersidan.
Sen när han hade testat bilen och ja skulle in och betala och hämta pappret så ser jag att dumhuvudet har satt en 2 på det ena däcket där bak
Och då blev jag riktigt arg och frågade varför fan han kände inte ens på det utan stog typ 2 meter ifrån och kollade på det. Och jag förklarade för han att det däcket är lagligt och att jag mätte det innan jag åkte. Och jag mätte det runt om på olika ställen och jag fick inte under 3mm på något ställe. Och detta förklarade jag för han men han bara " Ne, det är juh helt blankt det såg jag väl. Det kan du inte köra med heller. " Och då blev jag ännu argare och sa till han att han skulle gå ut till bilen och känna / mäta på däcket men det ville han inte utan sa " Ne det behövs inte jag har juh sett att det är helt blankt" då sa jag till han att han skulle ta en redig synundersökning, sen tog jag mitt papper och bara gick.
Fan vad jag hatar sånna idioter!
Här kommer 2 bilder iaf.
Detta är den axeln som va böjd. :SOch här har vi besiktningspapperet!Detta va allt jag hade för idag. Mest text men det får ni nöja er med
Ha de gött!
//
Dennis