öl _______ Kall carlsberg hof på grön flaska = Underbar njutning en varrm sommarkväll Heineken funkar oxå Budweiser OBS skall vara originalet inte usa import dyng blasket.
Sprit _______ Whisky = Single malt inte under 12 år så smakar de underbart och ger en lugn och harmoniskt känsla.. Smirnoff twisted orange funkar oxå. Eller en fernet shot.
jaså hur blandar du den då?...min Bols Blue står här hemma och så snart blir det väl skin på den men det kansek man kan ändra på..får väl köpa med sig lite annat gott nu när man ska till tyskland i helgen
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
jo den är inte helt dum..men häller du i "grenadin" det brukar finnas på hemköp och sånna affärer..då har du gjort en fin rosa panter en 6cl Licor 43 och 2cl grenadin och sen resten mjölk i ett glas om man inte har en shacker då ska man ju ha lite is kross med
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
jo den är inte helt dum..men häller du i "grenadin" det brukar finnas på hemköp och sånna affärer..då har du gjort en fin rosa panter en 6cl Licor 43 och 2cl grenadin och sen resten mjölk i ett glas om man inte har en shacker då ska man ju ha lite is kross med
Rosa pantern kan jag dricka dag in och dag ut,,men det är jävligt gott med jordgubbs Vodka i RP också!
god och god vet jag inte..... först en 6:a vodka+ sprite efter det häller man ner lite Abzint..lägger sig längst ner på botten...rätt cool drink faktiskt!