Hej jag undrar om det finns plast sak som täcker hela bakluckan så man kan sätta dit höglare och skärmar där. ni vet där varnings triangeln är nu. bagagelucke panel. jag ber om ursäkt förstavningen har skit svårt med det. tyvärr. bilder på bilen jag menar finns på www.garaget.org/zerox1 hoppas ni förstår vad jag menar Mvh Eugene.
man får bygga och plasta en själv. sen klä den elr lacka den..
okok men du vet inte om man kan få tag på någon att köpa någon stans? hade varit så mkt enklare. jag har tyvärr ingen plats till att plasta och sånt pga utav att min bil måste stå ute och att min halvbrors jävla skrot hög till folkrace bil får stå i garaget och han gör knappt något med skiten.
okok men du vet inte om man kan få tag på någon att köpa någon stans? hade varit så mkt enklare. jag har tyvärr ingen plats till att plasta och sånt pga utav att min bil måste stå ute och att min halvbrors jävla skrot hög till folkrace bil får stå i garaget och han gör knappt något med skiten.
Det ska va om nån har byggt en å ska sälja den men det finns ingen serietillverkad vad jag vet! Utan dom som finns är hemma byggda!
Det ska va om nån har byggt en å ska sälja den men det finns ingen serietillverkad vad jag vet! Utan dom som finns är hemma byggda!
okok annars får jag väl åka in till autosound och höra med dom.
så äre.. man måste bygga dem sj, om nu inte någon har en som möjligen kan passa till din, de är ju inte många som har byggt sådana till mercca va ja vet
jag kan bygga en åt dig dock om du pröjsar o ger mått osv..men bakuckan har ju fördjupningar osv, så de är inte de lättaste utan man får oftast bygga den på luckan för att få me grunden.
jag kan bygga en åt dig dock om du pröjsar o ger mått osv..men bakuckan har ju fördjupningar osv, så de är inte de lättaste utan man får oftast bygga den på luckan för att få me grunden.
okok tack endå.
Har inget med det här att göra, men du känner jyrg i ockle va?
okok tack endå.
Har inget med det här att göra, men du känner jyrg i ockle va?
ne jag känner han inte men jag vet vem han är hur så?