TurbOla skrev:
Turbomatte skrev:
BETALA FÖRSÄKRINGS PREMIEN OCH SE GLAD UT, ELLER GE FAN I ATT SKAFFA BIL OM NI INTE HAR RÅD!!!
Yeah, right....
Hur ofta nekar du att göra svartjobb, för det minskar ju skattepengarna som staten får in? Det är ju olagligt.
Hur många sitter inte och laddar ner filer via thepiratebay? Det är också olagligt ju...
Då får inte artister och skivbolag sina pengar.
Men försäkringspremien går bra att klaga på.
Folk klagar på allt numera, känns som att det alltid kommer upp klago trådar där användare syr ur sig sina klagosånger,
Åh det är så dyrt med däck till mina 20" vilka är billiga men fortfarande lika bra som r-däck,
Åh bensinen är så dyr och min ferrari dricker så mycket,
Åh försäkringen är så dyr på min bmw m3 och jag är 18,
klag, klag, klag.
Då säger jag, har du inte råd med dessa utgifter som tillkommer med ett bilägande, SKAFFA INTE BIL!!!
Folk ska ha så mycket men vill inte betala ett öre för det. Sen köper någon annan det dom vill ha och då röstar dom 1or och anklagar denne för att va brat och skita pengar.
Sen vill ju gärna inte jag betala en högre premie på min bil för att finniga 18åringar köper en bmw m3 försäkrar på sina föräldrar och smäller bilarna.
Och på den punkten av svartjobb. Ja ibland får man ju jobba svart så att balansen hålls, komunpolitikerna kan ju inte ha hur många färgglada hattar som helst!