2009-30-10 kl09:40 är detta den ända Chevrolet biscayne hgw -69 som finns reggad i sverige!
börjar fundera på att lägga ner pilsnerstuket o rädda den på redigt då det nästan är synd att göra pilsner av den ända i sverige... eller vad tycker läsarna???
Tycker bruksskick är bäst jag, men som sagt hoppar man inte på bilen gåre ju o göra en renovering senare dörrar, skärmar osv går ju att byta men ett tak som någon dansat på blir ju värre..
den är ju redan rätt bulig då bilen plöjde 100 meter in i en björkeskog 1991.. ska ta kort på delarna som satt på bilen vid krocken ... sedan gjorde förra ägaren en liten renuvering av den sen fick den stå tills jag köpte den 2009 men har dock fortfarande mycket bulor kvar som man får göra vid om man ska få den i fint eller i bruks skick tyvärr...
har handlat en svets så man kan laga rosten på chevan nu då det inte fanns någon som ville låna ut sin svets och blev lurad på en begagnad så fick det bli en helt ny svets
min nya svets... ett stort tack till den fina rabbetten på elektroverkstaden.com och svärfar förståss
kommer förhoppnings vis jobba lite på chevan i morgon bilder kommer!!!!
tyvärr får jag göra er besvikna på att det inte blir någon uppdate ikväll då man slutade sen på jobbet och har städat garaget tills nu. så det får bli en i mån i stället
jo som alla ser så har vintern kommit och jag har inte kunnat flytta in i det nya garaget så pärlan står ute i kylan och fryser.. ska försöka bita ihop en dag o pilla av nått från bilen som man kan pula med i det "lilla" garaget...
hej alla läsare... är det någon som har en eller vet en som har en bra 305 eller 350 motor till salu...??? samma gäller en th350 vill ha ihop bilen till sommaren o de börjar bli ont om tid...
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
16 januari 2010
rockabilly_ponta skrev:
hej alla läsare... är det någon som har en eller vet en som har en bra 305 eller 350 motor till salu...??? samma gäller en th350 vill ha ihop bilen till sommaren o de börjar bli ont om tid...
köp en risig cheva-van & skrota
dem e så satans dryga o plocka motr/låda på plus att 90 av dem är förgasarinstrut o de blir aldrig bra att förgaskoventera dem