vill mecka cheva men de går fan inte i denna värmen typ 30 grader i skuggan o bilen står i solen
hehehe jag försökte skruva lite cykel jag & inte ens det gick
fårstår dig ... ida va de väder till chevan men då fick jag gå loss på svärmors bil som hade gått i sönder så de blev inget i da häller... kanske i mån om jag hinner bli klar med hennes bil... på lördag blir de wheels and wings så då blir de inte mycket meckande häller efter de så blir de svärfars bil som ska ficksas så de blir nog ingen uppdate förrens nästa vecka när semestern kickar in
Hehe, jag grejade med snöslungan jag. Har lite psykisk kylande effekt. Det är gött med sommar!
fick mecka kupè fläckt på svärmors bil men den psykiska biten bet inte på mig de har varit lite för varmt för o mecka i solen nu i ett par dagar i rad nu...
är det denna du bytt bort mot en ny raggarholk eller?
jepp. separerade från min dåvarande som bilen stod hos.. o saknade en platts att ställa bilen på nu i ca 3 månader så jag har nu bytt bort den mot en rullande bil.. som e bes o så.. fattas bara en fälg så är den rullande med
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
17 januari 2011
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
jepp. separerade från min dåvarande som bilen stod hos.. o saknade en platts att ställa bilen på nu i ca 3 månader så jag har nu bytt bort den mot en rullande bil.. som e bes o så.. fattas bara en fälg så är den rullande med
Ja nu tar jag över. Väntar på att den ska transporteras hem, sen sätter jag igång med att skruva ihop den direkt. Får väl se när den kommer ut på vägarna igen
Ja nu tar jag över. Väntar på att den ska transporteras hem, sen sätter jag igång med att skruva ihop den direkt. Får väl se när den kommer ut på vägarna igen
Va? Bytte ni bil? Så harmoniskt, en värld utan pengar!
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
18 januari 2011
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev: