Så hade tänkt en liten förfråga till alla er som läser här på denna tråd:D
Vilken smeknamn ska denna bilen ha? Förslag än så länge:
Mr Green] Av: Mig 2röster Biscuit som är tagen från biscayne] Av:oyeeh 2röster Heavy Green ] Av: Pontus06 1röst Green Giant ] Av: dadde 3röster The Hulk] Av: Children-Of-Bodom 1röst gröna faran] Av: robininfOCUS 2röster
Många enrösters....
Om någon kommer på nått fräckt och som är bättre så kommer det att skrivas på bilen
Senast redigerat av rockabilly_ponta (8 augusti 2009)
frän kärra så farlig e den ju inte som vissa fissförnäma verkar tycka green giant vore ju bra för liten e den ju inte hehe ingen jävla kolfiberbögkärra iaf heehehehhehhehe:P
frän kärra så farlig e den ju inte som vissa fissförnäma verkar tycka green giant vore ju bra för liten e den ju inte hehe ingen jävla kolfiberbögkärra iaf heehehehhehhehe:P
tackar:D.... heheh nä kolbiber är det sista denna bilen kommer att se men det är kul och jobba med:D
Mr Green] Av: Mig 2röster Biscuit som är tagen från biscayne] Av:oyeeh 2röster Heavy Green ] Av: Pontus06 1röst Green Giant ] Av: dadde 3röster The Hulk] Av: Children-Of-Bodom 1röst gröna faran] Av: robininfOCUS 4röster
Många enrösters....
Om någon kommer på nått fräckt och som är bättre så kommer det att skrivas på bilen
Den tolvfte augusti är sista dagen för rösningen
Senast redigerat av rockabilly_ponta (9 augusti 2009)
hoppas att få lite gjort med chevan i dag:D om vädret håller i sig vill säga
Håller tummarna.. Här har vi sol och fint
precis när ajg skulle till bilen den dan så ringde jobbet så jag fick ut o jobba... o i da så skulle jag iväg till bilen så öppnade himlen sig o nu är det fin men nu är det bara öl man har i huvet:P hehe
Mr Green] Av: Mig 2röster Biscuit som är tagen från biscayne] Av:oyeeh 2röster Heavy Green ] Av: Pontus06 1röst Green Giant ] Av: dadde 3röster The Hulk] Av: Children-Of-Bodom 1röst gröna faran] Av: robininfOCUS 4röster
Förslag och röstning avslutad!
Vinnare blev: Gröna faran av: robininfOCUS som fick 4röster