3617
Sök

Avslöja dina tvångstankar!

108 Inlägg
23 juli 2009
Sarge skrev:
Soil skrev:
[...]
lägger ur/i 1an flera gånger vid rödljus..
[...]

Samma här, kan bli en jävla massa gånger om man står länge. Måste även ha jämna steg på ex. volymratt,  5-10-15-20 osv. Sen ska allting vara rakt och även symmetriskt... och då menar jag allt. Kanske är en yrkesskada smile

haha, morsan sa just något spydigt om min lilla odling på min uteplats.. perfekta rader med jämna mellanrum tongue antagligen min tyska sida

don't cry just suck

135 Inlägg
24 juli 2009
Jag lägger ALDRIG nycklar på bord.
Det händer också att jag lägger i och ur växeln vid rödljus :-)

453 Inlägg
24 juli 2009
jag kom på en till. Sitter och leker med backspärren hela tiden när jag kör

Svetsare
3 150 Inlägg
24 juli 2009
Lider ungefär av samma som alla andra, dvs. känna många ggr när man låser dörrar mm. och lägga i 1an några ggr innan man stänger av bilen eller står vid rödljus och väntar  smile   Mm.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
27 juli 2009
herre helvete, o folk säger jag är sjuk i huvudet... haha jaja vi är ju alla olika som tur är. fan tror jag inte har något speciellt, men spriten skall alltid vara uppdrucken när man går från en fest iaf smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

451 Inlägg
27 juli 2009
Alltid sladda ur rondeller när de är blöt ute, fan va skoj de är haha!!

Master of the obvious
636 Inlägg
28 juli 2009
hha, ja ju mer man läser här desto mer börjar jag känna ign mig tongue

ja iaf då så är bläckpennan en favorit i repris så fort jag får tag i en sån, ALLTID en hand på spaken, rutorna lika långt nere annars blir jag tokig, måste minst kolla telefonen 2 ggr innan jag somnar, dörrar är också en 2 ggr, ställer mig en bit ifrån bilen och trycker ett par gånger så att den verkligen är låst tongue

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

2 600 Inlägg
28 juli 2009
själv måste jag alltid kolla så jag har låst alla dörrar i huset innan jag går. och sen måste jag  givetviss kolla så bilen är låst och kolla så larmet är igång allså kolla så lampan blinkar tongue sen me klimat anläggningen måste vara samma temp på båda sidor tongue och aldrig nummer 13 otur räknas det som usch bara jobigt att skriva det här tongue och jag undviker att på  a brunnar.

gör som jag kör gubba racer=)

Go back to hell you styling beast of satan!
70 Inlägg
28 juli 2009
Rycker i garage-handtaget tre gånger innan jag vågar gå där ifrån! tongue Det började med att grannen gjorde det först, sen tog jag omedvetet efter!
Senast redigerat av Volvo-Jansson (28 juli 2009)

Volvoentusiast

42 Inlägg
28 juli 2009
AcesHigh666 skrev:
Jag har en hel del tvångstankar som inte ens tänkte på föränns jag läste tråden och kom på att.... "fan så gör ju jag också!"

Jag måste vara en otroligt jobbig person att vara omkring, då jag har massa skumma saker för mig hela tiden...

Ingen speciell ordning men sätter nummer för att förenkla läsningen..

1: har jag en läsk eller ölburk, så kan jag inte låta bli att "snurra" på den lilla grejen man öppnar den med... och jag gör det helt omedvetet och enda sättet att få mig att sluta är att bryta bort den..

2: kollar väckarklockan 1-5ggr så att den verkligen är ställd innan jag somnar.

3: batteriluckor på t.ex fjärrkontroller... sitter och öppar o stänger hela tiden när jag håller i en fjärr.

4: telefonen, öppnar o stänger luckan, samt "snurrar" mobilen mellan fingrarna när jag håller den.

5: har blivit bättre på det, men dubbel och trippel kolla att dörren är låst.

6: vrider alltid nyckeln åt fel håll när jag låser upp min bil, trotts att jag vet vilket håll jag ska vrida.

7: stereovolymen måste stå på ett jämnt tal annars retar jag mig på det.. likadant när jag ställer klockan.

8: har jag en penna så leker jag med den...

9: kan inte ha jacka på mig när jag kör bil... även om den är tunn som en tröja typ.

10: har blivit bättre på detta också, men brukar reta mig på saker som står i "standby läge" och blinkar, typ datorskärmen är vanligast... om jag ligger i sängen innan jag ska sova... med rummet släkt.. och ser lampan som blinkar.. så kan jag inte sluta titta och reta mig på den... därför måste jag stiga upp och stänga av innan jag kan sova...

konstig person man är......

Skrämande likt mig HAHAHA speciellt nyckeln i dörrlåset/billåset batteriluckor O.o och det där med den förbannade jackan =# !!! Fattar inte jackan ska bara AV spelar ingen roll ifall det är svin kallt i bilen eller när ja satt mig och åker med jackan på så åker den av efter3 min typ HAHAH 0.o

42 Inlägg
28 juli 2009
te_wik skrev:
fuzzmower skrev:
Senaste tiden har jag märkt att jag ofta lyckas titta på klockan exakt 13:37. Inte så att jag sitter och väntar, det bara blir så. Mycket märkligt.

Samma här.. i flera års tid har jag lyckats titta på klockan  kl 00.07 typ 4-5 gånger i veckan. Är väl ingen tvångstanke men konstigt är det. tongue

Mvh Tommy

Haha ja vaknar nästan alltid vid 00.20 eller 04.00 somnar sedan om direkt efter BARA för att checka klockan

273 Inlägg
28 juli 2009
_Bill_ skrev:
te_wik skrev:
fuzzmower skrev:
Senaste tiden har jag märkt att jag ofta lyckas titta på klockan exakt 13:37. Inte så att jag sitter och väntar, det bara blir så. Mycket märkligt.

Samma här.. i flera års tid har jag lyckats titta på klockan  kl 00.07 typ 4-5 gånger i veckan. Är väl ingen tvångstanke men konstigt är det. tongue

Mvh Tommy

Haha ja vaknar nästan alltid vid 00.20 eller 04.00 somnar sedan om direkt efter BARA för att checka klockan

jag vaknar alltid 2 min innan klockan ringer eller kl 07.00 roll alltid något av de!

1 722 Inlägg
2 augusti 2009
Nå jag har:
1. måste äta med kniv o gaffel ,, !!
2,måste sova med händerna neråt ,om ena är vid huvet och andra handen vid magne tongue så måste jag ha båda händerna vid magen .... tongue
3. när jag har tankat så måste jag kolla tanklocket ... att det är "låst"
Senast redigerat av Kanelbullen (2 augusti 2009)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

7 120 Inlägg
2 augusti 2009
Håller alltid på och pillar på luckor på mobiler, fjärrkontroller osv.
Måste alltid vända mig om jag hör någon bil som mullrar lite mer än vanligt eller dunkar. tongue

250 Inlägg
2 augusti 2009
Haha de e helt sjukt vad man känner igen sig i den här tråden tongue

Trampar aldrig på A-brunnar
Lägger ur o i 1an vid rödljus
Måste alltid ha något att pilla med, bläckpennor skruvas isär o ihop ofta.
Grejar alltid med batteriluckor på fjärrkontroller mm.
Dubbelkollar alltid så bilen är låst
Säkerhetskollar väckarklockan ett antal gånger
Måste knäcka fingrarna med jämna mellanrum annars mår jag jättedåligt (skumt men sant, o inte bra heller. men går inte att sluta)

mm.

Volkswagen - Das Auto

77 Inlägg
3 augusti 2009
Puttski skrev:
Haha de e helt sjukt vad man känner igen sig i den här tråden tongue

Trampar aldrig på A-brunnar
Lägger ur o i 1an vid rödljus
Måste alltid ha något att pilla med, bläckpennor skruvas isär o ihop ofta.
Grejar alltid med batteriluckor på fjärrkontroller mm.
Dubbelkollar alltid så bilen är låst
Säkerhetskollar väckarklockan ett antal gånger
Måste knäcka fingrarna med jämna mellanrum annars mår jag jättedåligt (skumt men sant, o inte bra heller. men går inte att sluta)

mm.

Jag lägger också i och ur 1:an vid rödljus,har inte tänkt på det alls innan jag snubblade in på denna tråden men jag har kollat varje gång jag stannar vid ett rödljus och nog kan man ge sig fan på att VARJE gång åker ettan ur och i minst 5 ggr.lol
Har verkligen försökt att behärska mig och låta ettan vara ilagd men armen lyder helt enkelt inte,helt sjukt.big_smile

Sök