Har fått på breddningen och spoilern nu, detta blir kanon! det blir dock en litet problem att hitta fälgar som fyller ut, tänkte försöka slippa spacers.
Bild-orgie kommer här!
framskärm
spoiler på
den blir breeeed
9" breda bakfälgar är ju bara att glömma... denna breddning sväljer halvfeta fälgar:)
Sådärja, inte riktigt inpassat men man får en bra bild på ungefär hur det blir när det är klart
Läckert. 02-orna är fina bilar. Karosserikittet varkar ha ganska bra passform iaf vad man ser på bilderna. Har du kapat upp hjulhusen också?
kittet ser ut att ha bättre passform än vad det hade, det är glasfiber.. men helt okej måste jag säga! lite jobb behöver ju alla glasfiberkit! dom är uppkapade från tidigare ägare, men jag ska nog kapa upp dom en bit till samt "snygga till" kanten lite, då den är allt annat än "rund"
du har de du gör såg att du ville pimpa upp bakvagnen lite, har för mej att diffklumparna från e21 karossen ska passa på 02:orna. kan ju vara värt att kolla upp. lycka till!
du har de du gör såg att du ville pimpa upp bakvagnen lite, har för mej att diffklumparna från e21 karossen ska passa på 02:orna. kan ju vara värt att kolla upp. lycka till!
ja visst har jag? jo jag letar med ljus och lykta en bmw e21 323 bakvagn.. skulle vilja ha hela skiten så jag får skivor bak, ananrs blir ett jävla meka för att få dit någon annan vettig bakvagn
Grymt med det kittet, har du någon idé om vad för färg han skall få sedan?
hehe, tackar jo jag har bestämt mig för färg och den blir inte vit iaf, så mycket kan jag säga det blir någon nyans av grå/silver... lutar mycket mot grafit/antracitgrå för tillfället. vi får se