ses ikväll när vi ska mysa gärnet me fredags mys på g o göra en stor servic på bilen jusst nu så kommer va borta ett bra tag men vi ses ikväll=) puss puss
Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
Tyvärr så räcker den 1% till att jag tyvärr inte kommer att kunna dyka upp. Det hålls på att monteras i en kompressor i min bil och nu det stötts på lite problem som gör att det kommer ta några dagar längre, men jag kikar in här titt som tätt och anmäler mig när jag sitter i bilen nästa gång :\
Ashki står för brudarna, men det var väl en självklarhet?
Du din skåpbil! Vart har du varit? Det har saknats en stor vit sak på alldeles för många träffar! Man såg ju inte röken av dig efter att vi stötte på varandra på grönan. ;D
Ja visst ja, JAG fixar ju brudarna! Hur kunde jag glömma det?
Jag gick nog upp i rök på grönan efter några öl på Tyrol, men nu är jag tillbaka med mitt vita åbäke! Se till att fixa brudar till ikväll nu så man kanske får sig ett ligg på sin höjd
Haha! Tror tyvärr inte att bilträffar är det bästa stället att plocka upp damer på De finns där men oftast är de upptagna eller så försöker de koncentrera sig på bilarna mer än att bli raggad på, då de antagligen får blinkningar av majoriteten på hela stället
Går det att komma in i garaget med en vääldigt låg bil? Polarn var inte så sugen på att parkera utanför ifall det inte skulle gå att komma in med hans bil
Går det att komma in i garaget med en vääldigt låg bil? Polarn var inte så sugen på att parkera utanför ifall det inte skulle gå att komma in med hans bil
Vad e väldigt låg då? Jag går in med min iallafall o den e ganska låg!